Trennivideo :) ja selle nädala trennid

Lapsed ja loomad meeldivad inimestele ja kuna mul kassi ei õnnestunud veenda appi kätekõverdusi tegema, siis palusin sõbranna last ja minu tütar filmis. See on sama video, mida blogi esimestes postitustes juba näha oli aga mu pisitütar (10a) modis seda vähe ja pani muusika taha. Ta ütles mulle nii nunnult: "Kutsu mind, kui tahad midagi teha. Ma teen kõik asjad paremaks!"....


Käesoleva nädala trennid:
E - pulsitrenn (VENTTI)
T - puhkepäev
K - keskkoht (core) + kardio
N - ülakeha
R - aeglane sörkjooks (2:18, kokku tuli 21km)
L - jalad
P- maratonspinn

Eelmise nädala Sports Trackeri statistika järgi oli mul eelmine nädal 7 trenni ja kokku 10 tundi

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused