Homme on petupäev ♡ :)

Käisin eile saalis uut kava proovimas ja katsetasin raskusi, millega harjutusi teha. Täna igatahes tuhar karjub appi ja veel mõned sellised lihased, mille olemasolust mul polnud aimugi :D

Täna tegin kodus intervalli + abs ja proovisin nalja pärast raskusega kätekõverdusi teha :) "Raskuseks" sõbranna tütar (22kg). Minu plika filmis, kuna ma olin tema jaoks liiga nõrk (35kg) :D

Homme on kauaoodatud pühapäev ja kl 10 oleme Kahe Silla Klubi Jooksusõpradega Pärnu MyFitnessis https://www.myfitness.ee/tunniplaan/klubi/6 Maratonspinningus!!! Eluäge trenn ja treener muidugi ka ;)

Ja kõige tähtsam: HOMME ON PETUPÄEV ja ma kavatsen seda täiega nautida!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused