Toitumine, toitumine, toitumine.....

Ma olen sellest lugenud, kuulnud ja tean, et ilma õige toitumiseta võid teha trenni palju tahad aga soovitud tulemust ei tule. Hämmastav, kuidas TEADMINE ei tee targemaks. Alles nüüd, olles seda KOGENUD, ma näen kui tõsi see on - täna hommikul näitas kaal 60,7

Proovisin iseenese tarkusest ja saavutasin ehk 1-1,5kg kaalumuutust aga mul olid õhtuti metsikud söögiisud. Peale toitumiskavaga alustamist sain aru ka, mida ma ilmselt valesti tegin: toidukogused olid väikesed, liiga vähe rasvu ja süsivesikuid. Praegu mul on 3 toidukorda päevas + 1 oode ja mulle sobib. Karpidega võtan söögi tööle kaasa ja pole vaja muretseda, kust midagi hamba alla saaks.

Eelmises postituses rääkisin strateegia muutmisest. Tegin oma järgmise kahe nädala töö ja trenni graafiku valmis. Olen alati imetlenud neid inimesi, kes töö kõrvalt võistlevad ja mõelnud kuidas nad jõuavad seda kõike omavahel klapitada. Saan nüüd seda ka oma nahal kogeda :)

 


Kärbes seinal naeraks ennast puruks, kui näeks, kuidas ma peegli ees vingerdades püüan kõhulihaseid tuvastada :D :D

Pilt on tehtud 06.01.2016


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused