Kuidas ma arvan, et teised minust mõtlevad ja kuidas mina ennast näen

Mõned mu sõbrad-tuttavad näikse arvavat, et ma soovin ennast "meheks" treenida. Selles on mind ka kodus süüdistatud. Fakt on see, et mulle meeldivad lihased. Mulle meeldivad inimesed, kes teevad trenni.
Võimalik, et ma olen seda tüüpi, kes näebki nii välja nagu teeks kõvasti trenni ja "ainult jõusaalis elabki", ka seda on mulle öeldud aga ma olen ju ikkagi maalt :D

Lihtne on treenida neid kehaosi, mis kiirelt soovitud vormi võtavad aga vaja on näha suurt pilti - kuidas kõik kokku sobib. Õnneks ma leidsin sellise inimese, kellega ma sain sellest rääkida ja kes aitas minul seda "suurt pilti" näha.

Oma pikkuse kohta olen ma ikkagi suhteliselt lühike - 155 cm ja ma võtaks selle jutu kokku rattur Posti sõnadega: "Kui raam on väike, peavad kõik osad olema proportsionaalselt väikesed!" Ma plaanin jalgrattaostu :D

Jalgu on mul olnud suhteliselt raske treenida aga ma arvan, et 2-3 aastat jooksusõpradega ÜKE trenni ja jooksmist on mulle suureks abiks olnud. Selle konkursiga seoses olen seni kaotanud tänaseks peaaegu 4kg ja jalalihased on hakanud ennast ilmutama!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused