Härjal sarvist - aitab teiste piltide vaatamisest!

Päris õudne, et ma seda teen aga kange himu oli see väljakutse vastu võtta - registreerisin ennast Hers´i konkursile BeFit: kahe kuuga bikiinivormi

Sportinud olen viimased aastad usinalt ja ma ei kujuta oma elu ilma selleta ettegi. Toitumine on olnud minu jaoks see raskem osa. Püüan teha küll tervislikke valikuid aga soovitud tulemusi ei olnud. Ilmselt polnud piisavalt motivatsiooni :)
Kui nägin kevadisi konkursil osalejaid, siis mõtlesin kohe, et kui selline konkurss peaks uuesti tulema, siis soovin samuti osa võtta.
Eelmise aasta alguses andsin kolm sportlikku lubadust: joosta aastaga 1000km, läbida täispikk maraton ja aasta lõpuks sixpäkk :D Neist esimesed kaks said täidetud: 1050km ja Võidupüha maraton sai läbitud. Tänu konkursile sain sellele viimasele lubadusele ka veidi hoogu juurde.
Lisaks andis osalemine hea võimaluse "tulla pühadest välja" ilma lisakilodeta ja selleks palusin toitumisalast abi Raivo Piiberilt.

Minu eesmärgiks on vähendada keharasva ja hoida lihastoonust. Nüüd sõltub kõik minust endast! Kava algus 15.12.2015

Algsed mõõdud ja pildid: 14.12.2015
Vanus: 39 a,
Pikkus: 155 cm,
Kaal: 62,6 kg,
Rind: 79 cm,
Reis: 62 cm,
Käsivars: 33 cm,
Puusad: 94 cm,
Talje: 75 cm

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused