Alustame algusest

Augusti alguses vedasime sõbrannaga kihla, et oleks motivatsiooni kaalust alla võtta: jõuludeks määrasime tähtaja. Ostsin isegi kaalu ja puha - et oleks hea kaalu jälgida :) See õige motivatsioon aga tuli alles nüüd koos konkursiga ja tore on, et tuli! Võtsin aastavahetuseks külla minnes isegi karbiga oma juurikad ja toorsalati kaasa - igaks juhuks. Õnneks mul on normaalsed sõbrad. Keegi ei osatanud :D :D

Nüüd natuke minu trennipisikust...

Trenni tegemisega alustasin veidi rohkem, kui kümme aastat tagasi. Alustasin Kimberi Klubis jõutõstmisega aga seda üsna kaootiliselt ja eesmärgipärast trenni tol ajal ei teinud. Nüüd püüan tegeleda erinevate spordialadega: sõidan rattaga, jooksen, käin rühmatreeningutes, teen kodus trenni. Kaks korda nädalas käin Kahe Silla Klubi Jooksusõpradega koos: kolmapäeviti ÜKE 1,5h ja pühapäeva hommikuti kell 10 rokime Pärnu MyFitnessi maratonspinningus - üliäge trenn, kananahk tuleb peale!!! Ülejäänud trennid ja puhkepäevad sätin nende järgi :)

Pere on minu "trennitamisega" juba harjunud.....


Homme hommikul on kaalumine ja mõõtmine ehk siis kokkuvõte eelmisest nädalast

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused