Fotod "enne" ja "pärast"

Pole vist vaja öeldagi, et jube suur hirm on aga jah, siin nad on. Päris elus olen ennast ikka palju kenamaks hinnanud aga noh.... :D :D
"pärast" pildid on tehtud Pärnu MyFitness spordiklubis - suured tänud, et lubasite ruume kasutada :)




Kommentaarid

  1. Vastused
    1. Pole paha neljakymbise kohta onju :D olen ise ka üllatunud

      Kustuta
    2. See on ikka ülimalt hea! Müts maha! Loodan 10a pärast sama heas vormis olla ;)

      Kustuta
  2. Sa püha püss!
    Mök-mök, sõnad said otsa ja puhas imetlus jäi alles.

    VastaKustuta
  3. Sa püha püss!
    Mök-mök, sõnad said otsa ja puhas imetlus jäi alles.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused