Viimane võistlusnädal

Viimase võistlusnädala trennid tehtud nagu plaanitud ja Sports Trackeri statistika arvutas kokku 11:25 tundi treeninguid:

E: Puhkus
T: Ülakeha + abs
K: ÜKE 1,5h
N: Rännak 2h (kokku tuli 20,7km)
R: Puhkepäev, tegin 20min kerelihaseid
L: Jalad
P: Hommikul ülakeha + abs; õhtul maratonspinn

Reede oli muidu vaba päev ehk siis pikk päev tööl ja õhtul kodus pidin vastavalt plaanile leidma pool tunnikest kerelihastele. Kere valutas veel täna hommikulgi kui ülakeha tegin! Need fitpalliharjutused on tõsised "killerid". Laupäeval peale jalatrenni polnud erilist isu isegi pehmel sohval istuda - kann niimoodi valutas! Pikutamine tuli palju paremini välja :D

See oli kolmas nädal Aivari 3D treeninguid (algus 18.01) ja senise arenguga rahul, kuigi palju on veel teha. Olen siin endale õlale patsutanud ja rõõmustasin, kui sain elu esimesed skinny jeansid. Aga eile tegin selle vea ja vaatasin ennast selja tagant - ütleme nii, et teksad hoiavad hästi vormi!

Täna, petupäeval, ma olin isegi nii tubli, et küpsetasin Gerbel Miku retsepti järgi muffineid - hoidke alt, kui ma veel süüa ka hakkan tegema ;)

 Pilt on täna tehtud. Villased sokid rokivad! Alumise pildi kommentaariks nii palju, et see educated on alles töös. Pean hakkama trennijumala poole palvetama, et see saadaks mulle samasugust järjekindlust ja püsivust diplomitöö kirjutamisel........

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused