Kahe kuu toitumise jälgimise ja trenni tulemus

Võtsin kokku kaks kuud toidukava jälgimist ja trenni. Mis minusse puutub siis mina olen juba võitnud- parema mina, millest olen seni ainult unistanud, et küll ma ükskord ennast kätte võtan. Ei osanud midagi oota ega loota aga nüüd ma usun, et juba saavutatu võiks olla uue elustiili alus ja algus. Seega on need möödunud kaheksa nädalat pigem vahetulemus: iseenda ja oma võimete proovile panek.

Meeleldi kommenteeriks mõningaid numbreid

KAAL: toitumiskava sain kätte novembri alguses 2015. Siis oli kaalunumber 64,4!
Ma imestan alati nt Facebook´is nt  Kalmuse kava tellijate tagasiside: /.../ sain  kava kätte ja hakkasin kohe jälgima/.../
Mina nii tubli ei olnud. Enne lugesin ja vaatasin, alustasin järk järgult: enne hommikusöögid jne. Selleks kulus rohkem, kui kuu aega, et need asjad endale selgeks teha. Enam vähem 95% ulatuses kava jälgimisega alustasin konkursile registreerimisel.

RINNAÜMBERMÕÕT:
on näha, et 7 nädalat on vähenenud ja siis sentimeeter juurde tulnud. Kui vahepeal tundus, et olen veidi lihasmassi arvelt ka võtnud siis nagu näha, võtsin veidi juurde hoopis :)

TALJE ja REIS on minu kõige suuremad "üllatajad" ja nagu arvata oli siis kõige raskem oligi tuharalt ja reitelt rasva kulutamine ja töö käib edasi :D

KÄSIVARS: mul on alati olnud suhteliselt maskuliinsed õlad ja käsivarred. Sellepärast ostan ka numbrijagu suuremaid riideid. Mis teha nii on ja õnneks mulle meeldib ka, et pole mingid tavalised makaronid :) Mõõtu olen võtnud biitsepsi pealt ja see püsis kaua muutumatuna. Nüüd siis -2cm. Võiks arvata, et lihase arvelt ja loodan, et ka rasva on läinud. Visuaalselt on tegelikult biitseps ja õlad isegi "teravamad", kui varem ja seejuures ma pole Aivari trennikavaga alustades teinud mitte ainsatki harjutust spetsiaalselt biitsepsile või triitsepsile.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused