See on nii äge, et otsustasin Hers BeFit konkursist osa võtta!

Homme hakkab minu 8. nädal jooksma ja võistlus läheb lukku 09.veebruaril. Tänu toitumisele ja trennile olen kehakaalu kaotanud veidi rohkem, kui 4kg. Tunnen, et mul on energiat rohkem, meeleolu on hea ja eriti vahva on see, et jõusaali peeglid polegi enam nii koledad ;)

Toitumisest

Endiselt kannan ettevalmistatud toitu tööle kaasa. Võiks arvata, et see on tüütu. Võib-olla ongi aga samas ma ei muretse enam selle pärast kust midagi hamba alla saada, sest mul on kõik vajalik olemas. See õpetab pikemalt asju ette planeerima mis tuleb kasuks mitte ainult antud konkursi raames tegutsemisel, vaid ka igapäevase elu ja töö planeerimisel.
Pidasin toitumist oma nõrkuseks, kuna ma jumaldan šokolaadi, kookidest ei ütle kunagi ära ja kummikommid on lausa vastupandamatud aga ma olen pea kaks kuud saanud hakkama ilma "ennast piinamata". Pühapäeviti olen endale lubanud šokolaadi, kommi või šokolaadi ja muidugi rummipalle- need on hetkel lemmikud.

Trennidest

Trenni mulle meeldib teha ja praegu on mul sellised harjutused, mida ma saan teha ka kodus aga praegu olen käinud ikkagi saalis. Samal ajal, kui Aivar ise trenni teeb vaatab silmanurgast, kas ma teen harjutusi õigesti. SILM on koguaeg peal, et ei "varastaks" :) 

Täna on see raskem osa - puhkepäev, ei oska olla kuidagi.
Lõuatõmmet olen ka harjutanud, äkki ma varsti isegi jõuan ilma kummilindita ennast üles vinnata.
Mul on palju selliseid harjutusi, kus pean hoidma tasakaalu, oma keharaskust kasutades. Jube raske on, aga vägev.

Tundub ka, et olen väiksemat sorti lumepalli veerema pannud ja selle üle on mul ainult hea meel, kui ma kedagi motiveerin ja julgustan parema mina poole püüdlema!



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused