Uued eesmärgid järgmiseks kaheks kuuks

Eelmise nädala kohta nii palju, et trenne tuli kokku taas 10 tundi - treenin nagu tippsportlane :D
Toitumise kohalt peab ütlema, et ilmselt tuleks teha väikesi muudatusi kas toitumises või trennis, st mul on kaks võimalust: suuremad portsud või vähem trenni.

Hetkel on plaan tuua nädalasse veel üks puhkepäev ja ülakeha läks kavast välja kuna tundub, et hakkan kapiks ära minema ja kuni ma veel ei võistle pole kasvatamiseks vajadust.

Suurem tähelepanu saab nüüd olema jalgadel ja järgmised eesmärgid on:
1) kaal 55 (hetkel 58)
2) trimmis kõht
3) trimmis tuhar
4) ilusad jalad
5) 1.04 nabakaga trenni :D :D



Millal ma jälle normaalseks muutun? See ongi minu uus normaalsus ehk nagu Aivar ütles - "normaalsuse" defineerib enda jaoks igaüks ise! VÕTA või JÄTA...

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused