Sõin eile õhtul ühe ruudu Geisha šokolaadi ära...

...kas ma põlen nüüd põrgus ja kogu senini tehtud töö on rikutud!?! Nääh, ma arvan, et pool pead lillkapsast neutraliseeris selle ära :D :D :D
Lõvist sai jänes. Ei tea, kuidagi maitses jube hästi, mõnus krõbistada. Mõtlesin koguni, et kui prooviks sidrunipipraga.... aga ei viitsinud diivanilt tõusta- kui puhkepäev siis täiega ;)

Kallitele klientidele tahaks küll öelda, et kui te just peate midagi tooma siis kommid ja šokolaad on viimased asjad, mida tuua :D Aga suured tänud siiski!

Kaal näitas täna 57,8. Peaks kehakoostist mõõtma minema...

Teeb ju meele heaks, kui kõik läheb täpselt nii nagu lükkad!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused