4 nädalat täis - kuidas mul läinud on?

 
 
Pole paha, ise olen vähemalt rahul. Tänahommikust kaalu ilmselt on mõjutanud aastavahetusel joodud umbes 4 pokaali šampust ja 2. jaanuari koduse filmiõhtu näksid: sõin natuke viinamarju ja juustu, mitte palju aga kell oli juba hiline ka. Lisaks olen vähe vett joonud - see tahab veel harjutamist. Muretsemiseks põhjust pole ma arvan, sest muidu olen olnud ikka tubli ja püüan talitada Raivo http://www.treenitargalt.ee/ nõuannete järgi: ära stressa kaalu pärast ja võta asja mõistusega!
 
Huvitav ongi kogu selle asja juures see, et kui ma 2015 aasta alguses kuulutasin, et enam magusat ei söö ja proovisin tervislikke valikuid teha, siis umbes 2 nädalat hiljem ma magusat küll ei söönud aga ..... sõin ikka päris palju puuvilju: viinamarju, banaani jne (nii värskelt, kui kuivatatult). Ühe päevaga võisin ära süüa 500g pähklisegu - puha tervislik toitumine :D Praegu toitumiskava jälgides mul enam ei ole neid õhtusi metsikuid söömasööste.
 
 
Trennidega on ka ma usun korras. Vahepeal kippus motivatsioon langema, ilmad olid kehvad ja kuidagi ei tahtnud välja jooksma minna aga siis ostsin Tervise Spa ja Sport spordiklubi kaardi ja hakkasin uuesti rühmatreeningutes käima. Teistega koos ja/või hea muusika saatel - minu puhul aitab alati!
 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused