Hakkan jõusaalihundiks!

Eilne postitus lõppes sellega, et õhtul on pidu... Peol käidud. Põhimõtteliselt on nüüd nii, et ma sain täna hommikul jõusaalis palju rohkem tähelepanu ja komplimente kui eile peol - seega hakkan jõusaalihundiks, edev nagu ma olen, oma uue nunnu raamiga ;) :D :D :D

Nali naljaks aga täna hommik algas sellega, et olin üks paljudest, keda uuriti lõputöö tarvis- puhtast omakasust muidugi. Selle tulemusena peaksin saama infot, et kas minu jalas olev igapäevane jooksutoss vähendab põlve vigastusohtu tänu toestusele või hoopis suurendab.

Osalen meeleldi igasugustes katsetes :D
Pildil on näha, kuidas mõõdetakse minu reie eemaldusjõudu.

Peale uuringus osalemist läks jalatrenniks treeneri valvsa pilgu all. Ei olnud kerge. Igatahes rattaga koju sõites kepsud värisesid all päris korralikult.
... ja homme on maratonspinn MyFitnessis juhhuuu!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused