Selfi-alarm :D


 Täna oli jõusaali päev ja peale trenni tegin garderoobi WC-s pilti ka - muidu ei lähe äkki trenn arvesse ;) :D :D

Oli plaan minna õhtul sörkima aga siis tuli meelde, et mul jalg valutab ja võtab aegajalt lausa lonkama. Olen masseerinud ja piprakreemi määrinud aga ei midagi. Homme töö juures loen targast raamatust, mis jama on. Peale tööd tahan ju ikkagi ÜKE-sse minna ja mugavam on harjutusi mõlema jalaga teha.

Kehakoostist käisin ka täna mõõtmas. Võrdlusena tooksin välja ka august 2015 ja oktoober 2015

                     august 2015               oktoober 2015          jaanuar 2016
kaal*            64,3                            64,4                           62,5                  (*kaal on koos riietega)
rasva%        27,4                            25,8                           24,6
biol. vanus   29                               26                              24    

Pole aimugi, kui tõsiselt neid numbreid saab võtta aga see bioloogiline vanus mulle meeldib - pea neljakümbine poole nooremaks - pole paha!             



Eile peale maratonspinni sain oma auga välja teenitud
petutoidukorra ja sõin üle pika aja oma lemmikuid ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused