6. nädal - vahekokkuvõte

Teisipäev on minu kaalumise ja mõõtmise päev ja eilsed tulemused on:

19.01.2016                15.12.2015
kaal: 59,9kg              62,6
rind: 76cm                79
talje: 70cm                75
puusad: 92cm           94
reis: 59cm                 62
käsivars: 33cm         33

Sedasi võrdlusena vaadates - mina olen rahul! Mõned tähelepanekud:

*osad riided on suured, osad riided ei ahista enam
*kõva tooli peal ei taha väga kaua istuda
*tselluliiti on jõudsalt vähenenud (oleks pidanud "enne" pilte tegema!)
*ühed asjad on veel väiksemaks jäänud
*selg ei ole enam paks

Kõige suuremat heameelt ma tunnen jalgade üle. Oma jalgu olen alati pidanud pehmodeks aga praegu on juba mingit vormi näha. Kodus salaja, kui keegi ei näe, pingutan reielihast, silitan - ma vist nüüd isegi mõistan natuke neid jõusaali tüüpe, kes saalis peegli ees poseerivad :D :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused