Sain endale galeriis numbri ka - võistleja nr 124 :D

Hers ajakirja "enne" pildigalerii võistlejatest http://hers.ee/befit2016-enne-galerii/

Eile oli jõusaalipäev. Kõhtu sai nii palju tehtud, et ma vist tegin unes ka chrunch´e :)

Olen seni käinud suhteliselt vähe jõusaalis. Eelmisel aastal kokku ehk 10 korda aga tundub, et asi hakkab käppa saama. Eilne trenn läks päris ludinal. Otsustasin iga kord harjutada ka lõuatõmbamist. Abivahendina kasutan kummituubi, mis aitab keharaskust veidi vähendada- eile õnnestus 3x3 tõmmet teha. See viimane oli küll peaaegu aga ikkagi. Ootan seda aega, kui jõuan ilma abivahendita kasvõi korra tõmmata.

Nüüdseks on kaalu juba päris korralikult maha läinud ja on teistele ka silma hakanud. Võiks arvata, et inimesed su ümber on toetavad aga tundub, et mõned on segaduses :D
*Miks sa seda teed?
*Sa teed liiga palju trenni!
*Kui tervis on korras, siis pole vaja kaalust alla võtta.
*Sa oled liiga palju alla võtnud
*Miks sa ennast niimoodi piinad?!
*Sa oled jube järsku vanaks jäänud!
*Miks sa jooksed 2 tundi, kas mingi muu trenniga ei saa seda tunni ajaga tehtud?

Armsad sõbrad, miks te siis midagi ei öelnud, kui ma terve assortiikarbitäie komme korraga ära sõin?! :D Ilmselgelt vaatab mõni mind samasuguse pilguga nagu mina vaatan ultrajooksjaid aga sellest pole midagi. Ma olen ennast teadlikult ümbritsenud piisava hulga inimestega, kes on samasuguste huvidega nagu mina ja sealt ammutan ma piisavalt motivatsiooni.

4 korda päevas korralikult kõht täis süüa ja pidada planeeritud puhkust - KÕLAB TÕESTI NAGU PIINAMINE ;)

Minu soovitus neile, kes oma teekonda alustavad - kuula iseennast ja otsi üles inimesed, kes su teekonnal on sulle abiks.

Aga täna õhtul on PIDU!!!! - saame kokku spordisõpradega, muidu ei tunne teineteist ilma dressideta äragi




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused