7. nädal - vahekokkuvõte

Minu viimased kaks nädalat hakkasid eile jooksma ja hea tunne on sees. Motivatsiooni on kuhjaga, eriti veel nüüd, kui linna peal kõndides ka õlale patsutatakse :D nagu oleks millegi suurega hakkama saanud!

Eilsed mõõdud:
kaal: 59,3kg; rind: 76cm; talje: 70cm; puusad: 92cm; reis: 58cm; käsivars: 32cm

"Kalifeed" tahavad veel lihvimist aga muidu olen senise arenguga rahul. Kuna varsti on käes aeg teha "after" pilte, siis mõtlesin solaariumi külastada. Olin küll ettevaatlik aga ikkagi tundsin õhtul, kuidas taguots tulitab ja peeglist vaatas mulle vastu selline asi, mida loomaaias ahvipuuris näha saab :D :D

Eile oli trennist puhkus. Jalad on ikka veel natuke valusad - masseerin magneesiumiõli ja soojendava kreemiga ja täna hommikul tõusin juba palju kepsakamalt voodist üles.

Trenniplaan on kuni järgmise esmaspäevani paika pandud ja harjutused käes.

Jõudu ja edu kõigile eesmärkide saavutamisel!
                   

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused