Kas on võimalik niimoodi treenida, et rinnad alles jäävad?

... aga just nii mu käest küsiti. Kahjuks ei. Tuleb lihtsalt ära otsustada, mida sa tahad ja mis su eesmärk on aga kaalu kaotades lähevad ka rinnad. Minu kaal oli täna hommikul 58,3 (kavaga alustades 62,6!) ja viimane kord kui oma rindu nägin, oli mu kaal vahemikus 60-61. Kui ma oleks soovinud enam vähem büsti säilitada, siis oleksin sellesse vahemikku pidanud püsima jääma.
Seda ma tunnistan küll, et sebisin endale büstigeeli, millega ma loodan nahka niisutada ja trimmida. Lootus sureb ju viimasena! Õnneks mul pole kunagi "suurt riiulit" olnud seega võin ennast lohutada, et mul pole "kivid sokis" ega "spanjeli kõrvad" :D :D :D
Mina soovin lamedat kõhtu ja "liivakella" :)

Minu õnneks on mul hoopis teine "mure" - pepu tundub vormitu aga siin saab juba nii mõndagi ära teha trenniga!
Käisin teksapükse otsimas pühapäeval ja ükski ei sobinud. Vöökohast laiad, reitest kitsad ja teevad tagumiku lamedaks. Mõtlesin juba, et lihtsam on osta kartulikott - peaauk sisse, keskelt rihmaga kinni ja saangi õlgadest paraja ja keskelt tellitava riietuse.... Peab veel otsima. Unistan Freddy teksadest.

Ühesõnaga, need naiste mured ei lõpe ka kunagi :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused