Kui inimene teeb plaane siis Jumal taevas naerab


... ehk minu elu kõige pikem nädal saab homme läbi!
Tegin siin kõvad plaanid kuidas ma hakkan jõukas kuuma andma. Esmaspäeval sain jõusaali, teisipäeval vaatasin, et nii kena ilm - ma PEAN jooksma minema ja ... kolmapäeva hommikul oli juba tuumanohu. Kolm päeva ei teinud trenni. Iga päev vedasin tööle trennikoti kaasa, et äkki õhtuks klaarib ära aga muffigi :D Tegelikult ongi hea, et ei läinud muidu oleksin ehk tänagi veel haige.

Aga täna oli jõusaalis personaaltrenn Aivariga, oleks sõber Viiu ka tulnud, oleks saanud lõuatrenni ka aga võta näpust- läks hoopis suusatama :)

Trennihunt Annika hüppas ka ükspäev salongist läbi ja sel ajal, kui talle kulme tegin, rääkisime muidugi trennist. Ütlesin, et toitumiskava jälgimine läheb edukalt ja olen juba nii mõnegi kilo alla saanud. Annika palus kõhtu näidata. See teine rida oli retuusirant aga ta ütles ikkagi, et näita veel! Nii kena temast :D :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused