Kui suur on emme pepu?!

See hetk, kui õhtul trennist tulles avastad, et sul on puudu 900kcl.... Ma olen kümmekond päeva myfitnesspal´i kasutanud ja oma toidud üles kirjutanud. Süsteem on umbes selline, et toitu ette valmistades kaalun ära, tipin sisse ja vaatan palju kokku tuleb. Ei ole mina viitsinud jälgida, kas valgud, süsivesikud ja rasvad on õiges vahekorras vms. Ma lihtsalt vaatan, et oleks juurikaid, toorest, puuvilju ja liha/kodujuustu. Mind huvitas just see, kas ma üldse söön nii palju, et minu nö päevane energiavajadus oleks rahuldatud. Avastasingi, et selle äpi järgi ei tule ilma patustamata see ca 1400kcl üsna tihti täis. 
Ja kui Brenafitness ütles, et võtab vabalt, siis ma võtan ka vabalt :) - ei kaalu ega mõõda ennast nii nagu eelmisel aastal: iga nädal teisipäeviti. Viimased numbrid said kirja 10.03 ja võib-olla uuendan kabariite järgmine nädal millaski... kui on, mida uuendada. Äkki on nii, et mitte s.ttagi pole muutunud 😄 Peegelpilt mulle meeldib ja paksuna ma ennast ei tunne seega kõik peaks nagu OK olema. 
Jõusaalis olen ka hakanud käima: üleeile oli juba kolmas kord sel aastal! Midagi sai seal kerelihastega tehtud, sest valus on liigutada ja köhida. Päris kena koht, ma usun, et lähen sinna veel 😋
Natuke nalja ka. Aastate jooksul on saanud mõned lapse teravamad märkused üles kirjutada ja armas FB meenutas minu tütre kunagist vestlust vanaemaga....


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused