Tujurikkujad köha ja nohu

Külmetus ja tuumanohu lisasid "menüüsse" sinupreti, vipise ninatilgad ja kihisevad tabletid. Tavapärane päevarutiin on nö rikutud ja pähe tikuvad teistmoodi mõtted. Kui palju sportimist on liiga palju? Kas pere "kannatab" minu sportimise pärast? Kas ma peaks passi vaatama? Jne
Hiljaaegu tagasi öeldi mulle südametäiga: "Kas neljakümneaastane vanamutt peab 4 korda nädalas trenni tegema?! Mis mu vigastus on???"
Ma ei ole kindlasti mitte ideaalne ja see kes on, võtku esimene kivi. Võtan omaks- olen jah nelikümmend ja käin 4 korda nädalas trennis. Vahel rohkem, vahel vähem. Püüan jagada oma aega pere, töö ja trenni vahel nii nagu oskan. Kui ma jooks 4 korda nädalas 6 õlut, kas ma siis oleks rohkem kodus? Millist eeskuju ma tahan oma lastele näidata? 
Konstruktiivne kriitika on oluline, aitab näha asju teiste inimeste perspektiivist lähtudes ja annab võimaluse areneda. Võimalik, et ma treenin rohkem, kui mõned teised inimesed aga teised on teised ja mina olen mina. Ma olen parem inimene, kui saan ennast maha laadida. Kindlasti olen aastate jooksul selgeks saanud selle, et ennast peab armastama ja enda eest peab hoolitsema sest kui sina ise seda oluliseks ei pea, siis on sinu sõnum: ma ei ole oluline! Läksin praegu natuke trotsi täis ja pean ära lõpetama enne, kui midagi sitasti ütlen.




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused