Kahe kuu plaan ja eesmärgid?!

Kuna ma osalesin ka eelmisel aastal, siis lisasin seekordse võistluse "enne" pildi juurde eelmise aasta "enne ja pärast" pildi. Ausalt, kui pilti poleks teinud, siis ei usuks. Sel aastal ma arvan, et sellist silmaga nähtavat tulemust vist ei tule aga no mine tea 😊
Otseselt kaalust alla eesmärki seekord ei ole aga... :
1) soovin jälgida järgneva kahe kuu jooksul Myfitnespal'i abil, kui palju ma tegelikult sisse söön (plaanis hoida päevas 1800 kalori ligi)
2) soovin oluliselt vähendada maiustuste hulka toidulaual
3) kahe kuu jooksul jälgida kas ja kui palju muutust on näha ja vastavalt sellele otsustada, kuidas edasi toimida.

Trennidest nii palju, et 2016 sügisel alustasin MMAces spordiklubis MMA treeningutega, lisaks teen kodus jõutrenni ja käin jooksmas. Kokku tuleb nädalas keskmiselt 6-8h treeninguid ja kui aus olla siis ega ma vist päris täpselt ei teagi, kas ainult maiustuste piiramine aitab rasvaprotsenti veidi allapoole tuua aga vaatame 😋

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused