BeFit2017

Minu jaoks on seekord siis juba teist korda osaleda Hers ajakirja konkursil kahe kuuga rannavormi :)
Eelmisel aastal saavutasin enese jaoks üllatavad ja uskumatud tulemused ning jäin väga rahule. Peale konkursi lõppu kuni tänaseni olen olnud tubli edasi. Võtsin kaalus veidi tagasi aga visuaalset pilti võrreldes.... ütleme, et ei ole võimalik võrrelda võrreldamatut.
BeFit2017 algas minu jaoks 01.03. Seekord olin kohe alguses tark ja tegin MyFitnessis kehaanalüüsi, et oleks rohkem võrdlusmaterjali ja statistikat.
Kogemus näitab, et ma kipun enda kallal hurjutama ja ennast süüdistama aga nagu ma veendusin ennast kaaludes ja eelmise aasta minaga võrreldes - "kaal valetab". Usu teksapükse ja peegelpilti 😉 Endiselt püüan toidulauale valikuid tehes jälgida toitumiskava ja seekord võtsin endale appi Myfitnespal toidupäeviku.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused