Mis see hea pealkiri oleks: liiale läinud aprillinali või uued karjäärivalikud?


Meenub sotsiaalmeedias ringlev nali, et nädalavahetused on vist Hiinas tehtud. Nüüd ongi hiinlaste kättemaks meieni jõudnud - pikemat sorti nädalavahetus on käes ja lõppu ei paista. Viimati püüdsin jääda positiivseks, et tänu karantiinile võime näha, mida me teeks, kui raha poleks oluline. Aga jah, karta on, et varsti saame näha, mida inimesed raha pärast on nõus tegema. 

Peep Sooman ütles minu arvates Postimehe artiklis väga hästi: /.../Hetkel on ühiskond üksteise suhtes üpriski solidaarne, sest paanika on maad võtnud viiruse tõttu, mis niidab ühtemoodi nii rikkaid kui vaeseid. /.../ Siin on paraku üks «aga». Mis saab siis, kui viirus on seljatatud? Isiklikult pelgan, et kui mure enda ja lähedaste elude pärast on taandunud, siis vajume uuesti rahausku kapitalistlike mängureeglite juurde tagasi, mis lihtsustatult tähendab, et inimene muutub uuesti teisele inimesele hundiks./../

Mida kriisi-playlisti tegevustest ma vahepeal ära olen teinud, et kahjusid võimalikult minimeerida? Ikka selleks, et kohe ei tapaks ja piinaks kaua.

Läbirääkimised üürikorteri omanikuga ja salongi rendipinna omanikuga rendi osas

Tehtud. Maksan aprill-mai korteris ainult kommunaalid. Jätkuvalt arvestan sellega, et korter tuleb vabastada ja mul tuleb maale kolida, sest omanik ei pea heategevusega tegelema. 
Ainult püsikulude diili lubati ka salongis. Numbreid veel pole, aga salongi me saame kamba peale klaaritud. Muud võimalust lihtsalt pole, sest sealt tuleb meie sissetulek. Eeldusel muidugi, et olukord normaliseerub mai alguseks. Igaks juhuks tuleb arvestada musta stsenaariumiga ehk mai lõpuni... Eriti must stsenaarium juuni lõpuni.

Püsikulud üle vaadata, kas on midagi ilma milleta saab elada

Lapsele on tehtud Spotify ja Netflix. Neist ta veel ei ole nõus loobuma. Üür ja salongi rent olid kõige suuremad kulud. Pensioni kolmanda samba igakuised maksed on hetkel peatatud, suunasin selle LHV Kasvukontole. Õppelaenu pärast olin ka veidi mures, kuna sinna läheb iga kuu 98€, aga kui hakkasin maksepuhkuse võimalusi uurima, siis tuli meeldiva avastusena, et mul on jäänud veel ainult 19 osamakset, seega see jääb nii nagu on.
Igal juhul on minu eesmärk hoiusel olevat raha mitte näppida, kuna see sisuliselt ei ole minu oma.

Toidukulud kontrolli alla. Äkki õnnestub nüüd 50€ per nädal ära teha?

Hakkasin üles kirjutama kõik raha, mis poodi olen jätnud. Toidu peale kulub üldiselt vähe. Kui nüüd magusa päris ära lõikaks, siis saaks veel odavamalt hakkama. Võib olla, kui asi eriti karmiks läheb, siis hakkan ostunimekirja tegema, et ei juhtuks nii nagu eelmine nädal.  Läksin kassiliiva ostma. Liiva polnud, ostsin küpsist. Ja nagu Aivo ütles: "Imeb vähemalt samahästi!"
Hetkel on asjalood endisega võrreldes ikka väga palju muutunud ja ma ei imestaks, kui varsti hakkavad sead lendama. Nimelt tegin eile ahjus kanakoiba ja täna kaerahelbeküpsiseid. Toidul, nagu ikka, minu õrn tatš juures. Koivad läksid veits kõrbema ja küpsistes oli liiga palju kaerahelbeid. Samas, midagi järgi ei jäänud. Minu kokakunstis tuleb enim hinnata efortit.

Jaetoodete soodusmüük / personaalsed pakkumised

Näohooldustoodetele tegin sooduspakkumise ja ühtteist on ikka nokitud ka, niiet päris nulliring pole. Babor Beauty Spa Tallinn tuli ka ülitoreda pakkumisega välja ja tegid eriolukorraks koduhoolitsuse minipaketid, mis on hinnapoolest väga head. Pakid tulevad SmartPostiga kliendile koju. Kontaktivabalt muidugi.
Ausalt. Mina ei tea, kas on üldse veel teist sellist ettevõtet/maaletoojat, kus on nii äge seltskond koos. Kui eelmisel aastal vastu suve jalaluu murdsin, siis oli sama asi - ütle ainult, kuidas me saame sulle abiks olla. Vot niimoodi ehitatakse üles kliendilojaalsus, millega sa tuled igast virtsast läbi. Mul on au.

Kui tundub, et asi kipub hapuks, küsin Selverisse poole kohaga tööd

Uurisin metsa istutamise pakkumiste kohta. Selverisse veel ei helistanud. Alustasin oma kunagisest ülemusest Port Arthur Toidupoes. Olen ca 10 aastat pidanud tuhandete väikeste tüdrukute unistuste ametit müües toidupoes vorsti ja juustu. Rääkisin oma loo juhatajale ära ja ta ütles, et tule meile letti tagasi ja pakkus tööd mai kuus. Paneme salongi ja toidupoe graafikud omavahel klappima. Win-win

Selline töökuulutus. Lisan siinkohal, et mul on B-kat juhiload. Isikliku auto kasutamise võimalus puudub. Sõidukogemus: mullu mais sõitsin laenatud autoga kaks korda maale ja tagasi

Võib olla peaks lausa üles kirjutama, mis ameteid ma olen elu jooksul pidanud?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused