Tuusik Gruusiasse vs Finantsfight pilet, skoor 0:1

Uuesti selle päeviku pidamisega alustades deklareerisin, et taotlen finantsvabadust. Tänaseks on vabaduse mõiste minu jaoks palju avaram. Tõeline vabadus on tegelikult minu peas ja see, mis number pangakontol laiutab, ei oma sisulist tähtsust.

Selge, et punases autos on parem nutta, kui sini-valges, aga see sõltub juba elustiilist. Laias laastus on tähtis ikkagi elust rõõmu tunda ja tegeleda sellega, mis meeldib, olla koos lähedastega ja suhelda inimestega, kes toovad sinu ellu värvi.

Sellepärast sai ostetud stand-up komöödiale piletid ja mulle omaselt ei saanud ka seekord ilma seiklusteta.

Sättisime ennast tütrega valmis teatrisse minekuks. Meil olid piletid Comedy Estonia Sander Õiguse tuurile "Hinge turule viies". Kohale jõudes selgus, et jõudsime liiga vara... nii kuu aega varem. Etendus toimub 27.09

Mul on siiralt hea meel, et ei ole võimalik osta pileteid juba toimunud üritustele, sest see on raudselt asi, mida mina teeks! 

Nüüd, kus on juba piisavalt aega möödas, võin nii muuseas rääkida ka sellest, kuidas me sügisel Vennaskonna kontserdil käisime. Pärnu Kontserdimajas. Asi läks kahtlaseks sel momendil, kui nägime fuajees rahvast. Otseselt rulaatoriga me kedagi ei näinud, aga mõte käis küll peast läbi: "Kas need on kõik endised punkarid?!?"

Kontserdil. Tegelikult see juhtub minuga alati. Lühikeste inimeste probleemid. 


Sattusime Kaunimate Aastate Vennaskonna kontserdile. Tähelepanek: loe alati peenes kirjas tekst korralikult läbi! Kaunimate Aastate Vennaskond

Nii ma siis olengi väljaspool kodu nii saamatu, et koguaeg juhtub asju. Nt hiljuti hambaarsti juures. Kui minu hammas sai parandatud, otsustasin ka lapsele aja panna... 
-Arst: Sünniaeg? 
-Mina: 25. november 
-Arst: /klaviatuuriklõbin/ ... Su laps on sündinud 24. november! 
Deem #aastaema nah. Tõtt öelda, võtan alati väikese mõttepausi, kui pean laste sünniaja kõvasti välja ütlema. Ma nimelt tean, et esimesena pähe tulev kuupäev on vale, see teine on õige. 

Hetkel olen päris õnnelik, et meie Gruusiareis ära tühistati, samas olen täiega mures, sest lubasin selle asemel tütrega teha spa-puhkuse kusagil Eestis. Ma juba kardan... 

...ja kuna tuusik ära käntseldati, siis next best thing on minna Rahakrati ja Dividendiinvestori Finantsfight aktsiad-vs-kinnisvara/ vaatama-kuulama. Siinkohal pean häbiga tunnistama, et peale seda, kui Kratt tööga lõpparve tegi, on ta nii palju teksti tootma hakanud, et 2-3 viimast blogipostitust on lugemata.

Mina kuulsusega järgmisel seminaril: "7 sammu finantsvabanduseni". Ta tuli minuga rääkima, nagu OMG!


Finantsfighti küsimusteringil selgus, et Kratt on koduvõlaga ostetud korteri välja rentinud ja ise elab odavas üürikas. Pidavat olema liiga hea diil, et mitte ära kasutada. Ma arvan, et ta elab emaga.

Teikõveid finantsfaidilt:

  • Dividendiinvestor tantsib bachatat-salsat (nagu wow! oma metsikutes fantaasiates tantsin nagu graatsia ise)
  • Krati kass on surnud (ehk oli nali)
  • Kuidas vangerdada nii, et saada ettevõttele ärilaenu. Tuleb ka hakkata käte peal istuma. Mul on see häda, et alati, kui Babor uute toodete ja pakkumistega välja tuleb, siis ma pean ostma. See kõik on investeering, aga mul on arveldusarvele raha vaja koguda. Palju sisse-vähe välja.
  • Vabakutselisena peab mul olema ca 9-12 kuu meelerahufond. Võtsin kalkulaatori appi - oleks mul nii palju pappi, ma oleks juba kinnisvara ostnud. 

Miks mulle Rahakratt meeldib? Sest mulle ei istu need üdini positiivsed tilu-lilu motivatsioonikõned ja motivaatorid. Võiks arvata, et nad lasevad kodus lillelõhnalist kõhutuult ja kõik on šallallaaa. Ikka kummar tagumikus annab tõuke tegutseda.

Minu motikõne sulle armas sõber:
Kui sa arvad, et oled liiga vana või on liiga hilja alustada uue spordiala, uue elu või mis iganes asjaga, siis mõtle uuesti.
Olenemata sellest, millist kümnendat sa käid, kui sa oled nt 44 nagu mina praegu, siis sul on julgelt 30-40 aastat veel elada, mis on sitaks palju aega. Selge see, et 40+ sportimisega alustades olümpiale enam ei treeni (kuigi mina sattusin lambist eestikatele), aga sa võidad parema elukvaliteedi tulevikus ja ilmselt säästad ravimitelt. Võib olla...

Me kõik oleme tegelikult investorid, ressurss ja tulemus on lihtsalt erinev (uskumatu, et ma täitsa iseseisvalt selle mõtte peale praegu tulin). Ja ei ole mõtet pensionisamba vastaste kombel ülbitsema hakata, et ma ei elagi pensionini välja. Olgem ausad, tegelikult sa ei tea sedagi, kas sa järgmist nädalavahetust üle elad! Aga sa saad elada täisväärtuslikku ja kvaliteetset elu. Aeg läheb mööda niikuinii. Olenemata sellest, kas sa pidutsed iga nädalavahetus või teed bitšimise asemel midagi ära ka. 

Aga kuidas august ettevõtluses läks?

Väga hästi, kõik tööd tegin ära. Käibe kasv eelmise aasta sama perioodi käibega võrreldes 11,03%, mis on parem, kui juulis (10,95%).
Praegune müügihitt on Babor jõulukalender, pool sisse ostetud kalendritest on juba müüdud. Ostjateks peamiselt need samad inimesed, kes igal aastal on kalendri võtnud, mis on märk heast kraamist. Ja ei saa mainimata jätta, et ma ei tea mitte ühtegi teist brändi, kes oma hitt-toodet eelmisest aastast soodsama  hinnaga pakuks! 

Septembris püüan võtta salongist veidi rohkem vaba aega ja puhata.... teist tööd tehes. Mul on nimelt endiselt kodulehe tekstid koostamata ja tahan üritada seda SEO värki. Pluss muidugi Würth kruvide komplektid elektrikappide jaoks vaja teha. Praegu on tööd olnud üle kuu. Ma loodan, et see tööots päris ära ei kao. Ei tahaks kurja kuulutada, aga Töötukassa palkab praegu klienditeenindajaid hulgi juurde. Pluss üks tööstusettevõtte raamatupidaja ütles, et eelmise nädala meilboksi oli päris hirmutav vaadata - ainult arved ja mitte ühtegi tellimust.

Näis, mis saama hakkab. Seniks aga püüan trenni jõuda ning rohkem oma ihu ja hinge eest hoolt kanda!





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused