Selleks, et õppida ei pea tingimata kooli minema

Salongis on endiselt elu rahulik, olen valves, loen, tülitan netis võõraid inimesi. Peamiselt neid, kellelt mul on midagi õppida. Magan hommikuti kauem ja ärkan umbes kell 8. Ma ei tea, kas olen seda juba öelnud, et puhkasin viimati aastal 2013.

Kuulasin vaatasin würdi kruve keerutades Timo Porvali https://lavii.ee/ videosid. Leidsin sealt palju kasulikku sotsiaalmeedias turundmisest, müügist, millele tähelepanu pöörata jne. Suur tänu Kratile lingi soovituse eest. Timole saatsin ka tagasiside ja ütlesin kõik mis ma tast arvan. Ära ole tüüpiline eestlane ja viitsi anda veidi põhjalikumat tagasisidet, mida kasulikku teada said või mida veel näha/kuulda sooviksid.

Kuna ma tööl enam ei ela, siis olen tasapisi kodus süüa teinud. Vahepeal kippus asi veidi pelmeeni- ja pannkoogidieediks, aga toidule kulub nüüd vähem raha. Kohvikannu panin üldse kappi ära ja teen hommikuti pätikat, nii on kohvi tarbimine ka väiksem. Mulle päris meeldivad need pikad hommikud kohvi, raamatu ja smuutiga. Varem pidin kell 6 tõusma, et sellist hommikut saada.

Ületöötamise mõttes on koroona-aeg päris kasulik, isegi trennist on puhkus. Käin ainult jooksmas mingi 2-3 korda nädalas. Mul oli tegelikult plaan märtsi lõpus ja aprillis võtta mõned pikemad nädalavahetused puhkuseks. Registreerisin ennast Scoutsrännakule, mis jäi ära ja aprillis pidid tütrel olema võrkpallis finaalimängud. Tahtsin seekord kohal olla ja tutkit brat, kõik käntseldatud. 
Aga ikkagi... trennist, trennikaaslastest ja rämedast higistamisest trennis tunnen puudust.

Olen oma töise tegevuse rohkem netti viinud sellega, et hoian ennast rohkem pildis. Teen postitusi Instagrammis, Facebookis, reklaamin ettevõtlusega seotud FB kontol tooteid ja pakkumisi. Teen rohkem stoorisid.
Blogi enesepaljastustest lähevad lühikesed jupid instagrammi ja facebooki. Nalja teen ainult iseenda üle, sest see on kõige tervislikum. Mulle nimelt meeldivad mu hambad.

Üks kena inimene näiteks sheeris ja laikis mu tööga seotud FB lehel kõik postitused ära. Ma ei tea kes ta on, aga see oli temast väga kena. Ja minu "töökuulutus" osutus samuti päris populaarseks - tegin kaks kaastundemüüki (nali), sain soovituse hakata blogi pidama, ja üks hull arvas, et võiksin peale uudiseid eetrisse minna. Tema filmib. Tnx, Tiina, aga film pidi mitu kilo juurde lisama nii et, jääb ära.

Ma olen siin varem maininud Aira Tammemäe seminari "Väärtusmüük", et miks see mind kõnetas. Ma tean, et mul on palju õppida, ma olen kaugel täiuslikkusest ja võib-olla täiuslikkus polegi see päris eesmärk. Selle poole püüdlemine on loogiline, aga kas seda 100% on võimalik saavutada, ma ei tea. Aga mis mulle meeldis, oli hoolimine/külalislahkus. Hea klienditeenindus - see on õpitav ja see on miski, mida nagunii eeldatakse. Hoolimine ja külalislahkus on "tee natuke rohkem, kui sult oodatakse". See on natuke mugavustsoonist välja tulemine.

Minuga juhtub alati toredaid asju, kui otsustan mugavustsoonist välja tulla. Nt üks pühapäev (puhkepäev muidu) küpsetasin kringlit. Keset kringlitegu kirjutas mulle netituttav, keda pole kunagi näinud ja küsis, kas ma teen massaaži ja juba täna. Vestluse käigus tuli välja, et ta elab Märjamaal. Tegin kiire arvutuse, et kringlitegu saab valmis veidi enne kaheksat õhtul.... ja otsustasin, et kui tema on nõus nii hilja Märjamaalt tulema Pärnusse, siis mina viitsin ka ennast kodust välja ajada. Lõppkokkuvõttes tegin poolteistundi massaaži, peale seda pakkusin otse ahjust tulnud kringlit ja kohvi ning ajasime niisama juttu. Päris tore inimene paistis, küsis kringlit juurdegi (smart move).

Ma ei ütle, et pakun kõigile öösel massaaži ja kringlit, aga vahel juhtub ebatavalisi asju ja need on toredad. Näiteks olen pidanud lühiloengu ettevõtlusega alustamisest noorele naisterahvale... brasiilia depilatsiooni tegemise ajal. Kes ei tea, mida see endast kujutab siis googeldasin sinu eest. Tõmbab filmi korralikult käima küll. Aga ta ise küsis ja mulle meeldib rääkida. Olen ka hommikul kell 7 välja tulnud. Seekord tuli klient mulle vastu... et ma jõuaks kell 8 jõusaali.

Mul nagu pole kliendid vaid pean neid oma inimesteks. Me mõlemad võtame aega, saame kokku, oleme vait või jutustame maast ja ilmast... Kursavend ütles kunagi, et ma olen neurolingvistiline programmeerija - tal on alati peale massaaži tunne, et peab kohe uue aja broneerima.

Rahajuttu ka natukene

Aprilli käivet kokku lüües võin öelda, et meeletut katastroofi eriolukorra ajal pole tekkinud, kuna püsikulud õnnestus maha rääkida - ülisuured tänud ländlordidele. Materjalikulud on väikesed, kuna tööd on vähe (inimesed istuvad kodus). Pikk jutt lühidalt: arved on makstud ja kõht täis.

Aprilli lõpus vabanes tähtajalisel hoiusel olnud raha, millega plaanisin 5000 eurost FFF laenu vähendada ja seda ma ka tegin. Laenujääk 3000€. Minu puhul nagu ikka veits nalja ka. Mäletasin, millal raha vabaneb, aga võtsin päris pika mõttepausi, et meenutada, kus pangas raha on.

17.04 tegin oma esimesed 2 LHVeed. Kuna mul oskusi, kogemusi, teadmisi ja raha napib siis on see pigem selline katsetamine. Iga nädala alguses on mul majandamiseks 100€ ja sellest kannan 50€ võrdsetes osades Kasvukontole ja Investeerimiskontole. Tegutsen suht lampi, kui aus olla. Kasvukonto liikumisi tahaks osata kuidagi analüüsida...

...ja töörahvapühal alustan poole kohaga tööd toidupoes!

Minu 15 minutit kuulsust. Ja kui sa arvad, et räägin jälle spordist, siis loe hoolega, ka ridade vahelt
Loe lugu https://ekspress.delfi.ee/















Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused