Lao letti 2020đŸ‘ŠđŸ’„ ...tĂ”mbame otsad kokku 2019?

 Et aasta lĂ”pp liiga tĂ”siseks ei lĂ€heks...




Mida keegi nt jĂ”uludeks sai? KĂ€isin jĂ”ulunĂ€dalal sĂ”branna Kassi toitmas ja sĂŒgamas kuni ta ise perega Tenerifel puhkab. Selle eest sain muidugi kuhjaga tasutud - dressidel hulganisti vÔÔra kassi karvu ja vĂ€ike meene vĂ€lismaalt, kus ma ise pole kĂ€inud. Mul on neid meeneid palju. Kohtadest ja maadest, kus ma ise pole kĂ€inud. 

Tnx kingi eest, sellega on hea kĂ”rva sĂŒgada😃
Ühtlasi vĂ”tan terve aasta vastu hiliseid jĂ”ulukingitusi. Ei pea olema suured mahult ega kaalult.


Aga mitte sellest ei tahtnud ma rÀÀkida 

Ma tahan ĂŒlistada oma robottolmuimejat. Parim abiMees majas. Ülim leiutis neile, kes on laisad ja hindavad oma aega, aga samas vihkavad tolmurulle ja purusid paljaste varvaste all. TĂ€napĂ€eval on robotid nii targad, et tasub mĂ”ningaid majapidamistöid delegeerida. Minul on robotiga selline armastus-mixd fiiling suhe. Ta nimelt laseb mind aegajalt ĂŒle ja see on Ă€ra tĂ”estatud fakt - kui mind kodus pole, siis ta minu tuba ei korista. 
Kuidas ma seda tean? Robot töötab Ă€piga ja saadab koristamise kohta telefonile raporteid, kus ta kĂ€is ja palju koristas. Sealt nĂ€gin, et mĂ”nikord jĂ€ttis ta minu toas kĂ€imata. Samas, kui ma kodus olin, vaatan, et no totĆĄna kĂŒtab minu toas ka ringi. 
Kahjuks ilma wifita ei saa enam kontrollida, kas ta minu toas kĂ€ib, aga ma olen kaval. Panen vĂ€rvilise niidi vĂ”i tolmurulli keset pĂ”randat maha, kontrolli mĂ”ttes... Vahel jĂ€tan talle isegi tule toas pĂ”lema, et ĂŒhtegi kohta vahele ei jĂ€taks.

Aga nĂŒĂŒd, juhtus eriti veider lugu. Keset jĂ”ule, 26- ndal, tekkis mul selline kĂŒsimus, kas robottolmuimejad puhkavad jĂ”ulude ajal vĂ”i lĂ€ks midagi pekki. Igatahes, kui ma Ă”htul koju jĂ”udsin, oli tuba koristamata, robotil aku tĂŒhi ja ei lae ka. KĂ”ik juhtmed ja ĂŒhendused kĂ€isin lĂ€bi, vĂ”tsin mitu korda vooluvĂ”rgust vĂ€lja, tĂŒhjendasin kopsiku, puhastasin filtri ja harjad. Mitte midagi. MĂ”tlesingi, et nojah, ju siis on nii. Saigi peaaegu tĂ€pselt aasta tĂ€is. Aga siis. Eile, tĂ€iesti lambist, tegi robot hÀÀlt ja hakkas laadima! MĂŒstika!! PĂ€riselt puhkaski 4 pĂ€eva?! Mul on roboti töögraafik selline, et esmaspĂ€eviti ta puhkab. Kas ma peaks talle mĂ”ne lisapĂ€eva puhkust andma? Kahjuks saab robotit ainult wifi kaudu seadistada, aga teatavasti lĂ”petasin teleteenuste lepingu juulis Ă€ra seega meil wifit pole ja hotspotiga ta ei ĂŒhildu (arendajatale siit vĂ€ike vihje lisavidina jaoks - palun tehtagu!)

Tegelikult ma kahtlustan, et tĂŒĂŒp tahab Ă€kki mingeid uuendusi alla laadida. VĂ”ib-olla. PĂ€ris kindel pole, aga tasub proovida. Pean ainult vĂ€lja mĂ”tlema, kuidas seda teha. Naabritel on wifi lukus. Mingi avalik wifi nt mĂ€kk vĂ”i hess?

Aasta 2019 julgustĂŒkist rÀÀkides...

Olen vĂ€ga umbusklik inimene. Poes mĂŒĂŒakse wc-paberit, mille sisu vĂ€idetavalt sulab Ă€ra. Seni  pole julgenud seda teha, sest ma ei ole pĂ€ris kindel, mida torumees sellest arvab. Aga tegin selle nĂŒĂŒd Ă€ra ja tohhootillae, lĂ€kski alla. Vat nii rebel olin nĂŒĂŒd veel aasta viimastel pĂ€evadel. Loo moraal on selles, et rohkem usaldust sĂ”brakesed! Flush&Go. Sama kehtib ka negatiivsete inimeste puhul - Flush & Go.

Ka sellest ei tahtnud ma tegelikult rÀÀkida.

Tahtsin öelda, et jalavigastusest annab veel mĂ€rku ainult sĂ”rmepikkune arm, painduvus on ca 80-90% taastunud. Isegi joosta saan ilma valu ja lonkamiseta. Nipet nĂ€pet on veel vaja teha. Kang rinnal kĂŒkitades pĂ”lved ujuvad, aga samas ei jÀÀ enam midagi takistama ja tasakaal on ok. JĂ”usaalis olen tĂ”esti tihe kĂŒlaline alates septembrist. Varsti bĂ”kk valmis. Seljakott hĂŒppab kĂ”ndides kannikate peal ja kui jĂ€rgmise aasta septembris lapsega Gruusiasse puhkama lĂ€heme, siis raudselt mĂ”ni karjub: " Hei tĂ”, arbuzĂ” paterjal?!"
Igatahes olin kohe alguses kindel, et kui Ferguson peale vigastust pool aastat hiljem puuris imeilusa faidi Pettise vastu tegi, siis mina pean ka fergusoni tegema. Kes ei tea: Ferguson vs Pettis, soovitan vaadata Tony_Ferguson_vs_Anthony_Pettis 
Minu puhul nĂ€ikse töötavat tagurpidi psĂŒhholoogia. Kui keegi ĂŒtleb, et lĂ€heb aega, sa ei saa hakkama... eriti hull, kui ka vanus Ă€ra mainitakse. Uiiiii blin, kus ma lĂ€hen ketasse.

Midagi kasulikku ka tuleviku tarbeks

See bizneks, millest ma seni rÀÀkida ei tahtnud, on nĂŒĂŒd tehtud. EesmĂ€rk oli tehing detsembri kuus purki panna ja tehtud ta sai. Nagu ma ĂŒtlesin. Ma saan alati, mida tahan. Nimelt ostsin maad. Et miks? Hakkan maja ehitama? Esiteks miks mitte, ma olen eestlane ja eestlasel vĂ”iks ikka maad olla. Maja ehitama ei hakka. vĂ€hemalt esialgu. Maad on paras suur plats ja selle rentisin talupoegadele vĂ€lja. Majaalune maa ei too sisse. Minu plaan on teha selliseid investeeringuid, mis mulle sisse toovad. See on umbes nagu see, kuidas sa suhtud oma abikaasa armukestesse - seni kui raha sisse tuleb, on ok, kui vĂ€lja hakkab minema, siis on jama majas.
Kuidas ma selle eesmÀrgi saavutasin? Et, mis mu saladus on? No jaa, teate seda lorilaulukest:

ei söö, ei joo, ei suitseta
jne...
(ĂŒlejÀÀnu vĂ”in saata privas)

Aitab kĂŒll. NĂŒĂŒd olen vist kogu oma naljade repertuaari ette leierdanud. Uueks aastaks tuleb otsida palju uusi sĂ”pru, kes mu nalju pole veel kuulnud ja ma ei pea midagi uut vĂ€lja mĂ”tlema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mÔned tahavad kÔike, AGA nad ei kÔnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nĂŒĂŒd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused