NOvember või YESvember

September-oktoober on sellised kuud, kus välja kipub minema rohkem, kui sisse tuleb. Lapsel kooli algus, huviringide õppetasud, lisaks veel iseenda treeningute kuutasud, sooduspakkumised... Ütleme nii, et ega vähe ei ole. 

Isiklikud väljaminekud olid sügiskuudel suuremad, see on igal aastal nii ja oli ette teada. Veidi tuska teeb see, et ka tööl tekkis vajadus teha ootamatult investeeringuid (kulutusi), mida ei olnud planeeritud. Nimetan neid investeeringuteks, kuna see loob parema enesetunde ja sisuliselt on töövahendid ning müügiks ostetud jaetooted investeering ettevõttesse. Aga ikkagi.
Mulle meeldis Rahakrati raskete aegade paralleel videomängudega. Ma ei pea hetkeolukorda just raskuseks, aga next level edasi kindlasti.

Kuna kolleeg, kellega salongis ruumi jagasin on beebipuhkusel, siis otsustasin edaspidi üksi edasi rentida. Rent on nüüd poole suurem, aga samas on mul võimalik teha paindlikum graafik ja töötada nii palju, kui tahan ja sellistel kellaaegadel, kui soovin. Käibekasv on juba näha.
Olengi kasutanud lisandunud raha jaetoodete sortimendi laiendamiseks ja mõningase laovaru tekitamiseks. Hea võimaluse selleks andis muidugi MUSTa REEDE sooduspakkumine, mida ma ka heldelt kasutasin.

Endiselt ei soovi numbreid välja tuua, aga põhimõtteliselt on plaanitava tehingu summast tänaseks ca 80% koos. Strateegia on selline, et panen paki lauale ja pakun, et teeme tehingu selle aastanumbri sees ära.

Ma olen siin varem oma laiskust kirunud tegevuste nimekirja koostamisel. Suheldes oma väikese master maind grupiga, mu keel vääratas ja nimetasin to-do listi kogemata playlistiks. Kõlas palju lõbusamalt ja stressivamalt, seega otsustasingi, et las jääb. Ehk siis minu playlist sai suures osas siiski täidetud. Enamus tegevusi oli seotud tööga: turundamine sotsiaalmeedias (sisu tootmine, toodete reklaam jne)

Siiski üks investeerimisotsus sai ka tehtud. Avasin LHV Kasvukonto ja tegin otsekorralduslepingu nii, et sinna laekub igakuiselt 30€. Fonde on kolm ja need said valitud täiesti lampi:
*arenenud riikide ettevõtted 35%
*arenevate turgude ettevõtted 30%
*dividendimaksjad 35%

Vaikselt hakkab see pime, niiske ja külm aeg ajudesse käima. Kerge rutiin ja automaatkäik on sees. On see hea või halb, kes teab, aga igal juhul on aeg uue aasta sihte seada. Arvestades sellega, kui hästi on sel aastal ikkagi läinud, siis minu ootused on kõrged ja kavatsen detsembrist kõik, mida annab välja pigistada.

Kui november lühidalt kokku võtta, siis kindlasti YESvember. Movember on ka kuidagi hoogu juurde saanud iga aastaga ja aru mina ei saa miks noored mehed peavad habet kasvatama. Ma olen põhimõtteliselt selle vastu, et hakkaksin kellegi habemesse oma nina toppima. Et kui meeldib, las kasvatab, aga samas kurat, kui minu mees hakkaks habet või vuntsi kasvatama, siis katsetaksin ilmselt FOMO strateegiat, kui veenmine ei aita...

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused