Mida naised tahavad vol2

...mida naised mehelt ootavad? Et mees oleks majanduslikult kindlustatud, suudab tagada turvalise elu, omab maja ja autot?
Kui niimoodi küsitakse, ega sellele ei oskagi kohe  paugust vastata. Paneb mõtlema, et mida siis.

Olen aeglane mõtleja ja kirjutades saan rahulikult sõnu valida. Teiste eest rääkida ei saa ega oskagi, seega, mis mõtted minul sellega seoses peas keerlevad...

Oleneb naisest, millisest keskkonnast ta tuleb, tema väärtushinnangutest ja need kindlasti ajas muutuvad (ma vähemalt loodan).
Minul vähemalt on nii läinud. Igas nö kümnendis hindad inimestes erinevaid iseloomujooni, ka välimusel on oma osa. Vastavalt sellele, kuidas ise arened ja kasvad, muutuvad ka inimesed sinu ümber, kellega suhtled. Aga üldjoontes põhiväärtused on  jäänud samaks. Ma lihtsalt oskan neid nüüd paremini sõnastada.
Turvatunne ja usaldus on kindlasti sellised asjad, mida mehelt ootan. Ja turvalisust ei taga majanduslik kindlustatus. Usaldus on näiteks selline õrn ja samas väga tugev tunne. See tuleb välja teenida, usaldus ei ole midagi, mida sa võid eeldada ja iseenesestmõistetavaks pidada. 

Isiklikult usun sellesse, et väärtust luuakse koos. Hea, kui naine ja mees mõlemad teavad, mida tahavad ja kuhu soovivad jõuda. Neil on mõlemal isiklik eesmärk ja ühised eesmärgid. Ühiselt tegutsetakse ja aidatakse teineteisel eesmärke saavutada. Ei kõla just romantiliselt😊 aga see on minu arvates enim rahuldust ja turvatunnet pakkuv suhe. 

Mees peab olema selline, kelle kõrval võin endale lubada nõrkusehetke.

Maja ja auto ei pea mehel olemas olema, et ta üldse löögile pääseks. Sellised asjad tulevad ilmselt aja jooksul ja on vist pigem mehe/naise väärtushinnangute küsimus. Ilmselt oleneb sellest ka, mis vanuses mees/naine on.

Igatahes üks on kindel - mees ei tohi olla loll ega laisk.

Ausalt öeldes mulle tundub, et meestes on sellist head kasvatust või rüütellikkust väheks jäänud. Liiga palju on eitesid seelikus ja ilma seelikuta...

Kui su sokkidel on paarilised kadunud! Fuck it🤣

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused