2016 plaanid viimaseks kolmeks kuuks

Ammu pole kaalu peale astunud kuna ei ole tahtnud seda numbrit teada aga täna hommikul tegin selle ära - 61,6 kg

Ega see mind ei rõõmustanud aga midagi sellist ma arvasin olevat. Jalgadest ei saa aru veel, et oleks juurde võtnud, tsellukas on ka kontrolli all aga eile vaatasin, et käed on pehmed ja rinnad on tagasi. Seega tuleb hakata asjaga tegelema. Puhata sain ja õunaaeg hakkab läbi saama ja ongi paras aeg hakata 2017summerbody´ga tegelema hakata :) Plaan on hea. Siiani ma olen ikka söönud mida tahtsin ja päevane kaloraaž ilmselt päris suur. Eelkõige tuleb nüüd maiustuste kuritarvitamine lõpetada!
Statistika näitas, et mul on tänaseks kokku 1374km joostud. Aasta lõpuni on jäänud 14 nädalat: vaatame kas ma saan aasta lõpuks 2000km täis, so umbes 44,7 km nädalas.
05.sept. alustasin MMA baaskursusega. Kestus on kolm kuud ja praegu õpime BJJ tehnikat ja võtteid. Suhtusin sellesse küll väikese eelarvamusega, kellele seda ikka vaja on :) aga mine tea hakkab äkki meeldimagi ;)

14 nädala plaan järgmine siis:
1) võtta uuesti maha 4kg ehk tagasi 58kg
2) joosta iga nädal 44,7km ja aasta lõpuks oleks täis 2000km

Kuna ma jõusaali kaarti pole enam pikendanud siis tuleb mingi kodune kava välja mõelda. Sport on päris kulukas hobi ma ütlen :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused