Aasta 2022 kokkuvõte - kohutav!

Kohutav - muudmoodi ei oskagi seda aastat iseloomustada. Katus sõitis... ja kuna katus nagunii juba sõitis, siis sõitsin kaasa. Palju asju sai tehtud ja ette võetud, palju asju jäi tegemata. Nagu alati. Nii kaua pole päevaraamatusse sattunud, et ma isegi enam ei mäletanud oma blogi nime! Kuidagi nagu ei tahtnud kirjutada, et äkki räägin liiga palju ja olen liiga avameelne, aga samas aega ka polnud. Et millest ma siis nüüd alustan. Rahast? Ei. Hoopis vaimsest tervisest. Ära leierdatud? Aga nii on.

Kogu aasta läks põhimõtteliselt enese haletsemise ja ohvriks olemise nahka. Tundsin kohutavat ebaõiglust enda suhtes - miks mina?!?! Üleüldine motivatsioonipuudus üldse millegagi tegeleda. Et milles asi? Möödunud aastal hittis minu jaoks see hetk naise elus, kui algab menopaus - ca 10 aastat LIIGA VARA!!! Miks mina?! Arvasin, et mul on veel aega!!! Ema käest küsisin, kui kaua need kuumahood kestavad, siis tema ütles lihtsalt: "Harju ära!"

Googeldades leidsin artikleid sümptomite ja selle kohta, mis mind ees ootab ja endast hakkas veel rohkem hale. Loetud info kohaselt on menopaus see ajajärk (loomulik - iu) naise elus, kus kõik hakkab minema allamäge - sa hakkad vananema. Nahk kaotab elastsuse ja kiiremini tulevad kortsud, nahk kuivab, motivatsioonilangus, energiapuudus, depressioon, väsimus, tujud, seletamatud kurbuse- ja kuumahood, seksiisu vähenemine, kaalutõus...... mitte midagi ilusat. Tundsin ennast vähem naisena. Kasutuna.

Eriti kurb, et enam ei ole võimalik treenida ennast kiiremini kõrgemale kaugemale. Nüüd pean hambad risti pingutama, et hoida platood, et kukkumine oleks sujuvam, aeglasem... väärikam? Seda viimast ei saa lubada. Olen märganud, et raskematest trennidest ja tööpäevadest taastumine võtab kauem aega. Ega ma pole seda veel täiel määral enesele tunnistanud, aga nii on.



Aastad lähevad ette hoiatamata. Kui Sulle tundub, et kõik on alles ees, siis ei, elu on lühike! Ette vaadates tundub, et aega on, aga tagasi vaadates on vastupidi.


Minu hing ja keha ei ole enam kooskõlas. Ja ma just olin jõudnud teadmiseni, et 40+ on minu prime time, kõige eneseteadlikum ja produktiivsem aeg mu elus ja nüüd prohmaki kaigas kodaratesse. Minu mõtted rändasid kuni selleni välja, et mul on "jäänud" ca 10 aastat veel seda elu ja selle ajajooksul pean endale leidma uue elu, eesmärgid, karjääri - sest kes see vana ja kortsus naise juurde tahab tulla massaaži ja hooldusesse!

Enesehinnangule mõjus eriti valusalt kaalutõus. Mul on alati olnud lame kõht (vähemalt viimased 10a olen selle nimel tööd teinud) ja 2022 suvel olin äkitsi palju pehmem ja ümaram. Mis on ka loomulik arvestades varasemast palju väiksemat füüsilist koormust ja kogu seda hormoonide möllu, väsimust ja stressi kehas, aga ikkagi oli vaja ennast sellepärast piitsutada, olla enda peale kuri, haletseda ja mitte midagi teha..... kuni otsustasin, et nii enam edasi minna ei saa. Tundsin, et see pole enam mina. Oli vaja puhata ja aeg maha võtta. Kas seda just puhkuseks ja aja maha võtmiseks saab nimetada, aga trennis ma enam ei käinud. Lisaks kukkusin trennis sõrmeluust killu välja, mis oli ideaalne põhjus mitte trenni teha (ainult tööd). Samas tekkis jälle selline fakit vaib, mis on mind alati rasketest olukordadest välja draivinud. Pole halba ilma heata nagu öeldakse.


Õige aeg puhkamiseks on siis, kui Sul pole selleks aega. 

Lõppkokkuvõttes - võtsin riski ja etteruttavalt ütlen, et risk tasus ennast ära!


Raha, ettevõtlus ja investeeringud

Võib rahule jääda, kuigi mul on eelmise aasta kohta veel see päris kokkuvõte tegemata, siis jätkuvalt läheb stabiilselt. Ettevõtluse koha pealt, inimvõimete lagi (aeg raha vastu) on käes ja selle koha pealt ma tegelikult ei teagi, mida ja kuidas edasi toimetada. Otsin võimalusi käibe kasvatamiseks aega panustamata. 

Eelmise aasta lõpus andsin välja kaks kinnisvaralaenu. Ühe kutsusin tagasi, sest mul oli vaja tulevase hüpoteetilise korteriostu sissemaksuks raha. Jätkuvalt ostsin Balti börsil aktsiaid ja panin Kasvukontole raha. 

Kooli lõpetasin 2022 novembris ära ja kosmeetiku tunnistus on käes - ametlikult kosmeetik ja massöör.

Suhted

Pole. Aga ma üritan olla sotsiaalsem käesoleval aastal.


Siia lõppu pommuudis kah - 23.02.2023 oli notar ja ostsin oma esimese korteri Pärnusse. Üks tuba, aga algus seegi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused