Ja juba ongi juuni 2022

Silmapilgutusega on tervelt kolm kuud nagu elust pühitud! Viimane postitus on veebruari algusest ja ausõna ma pole vahepeal maganud. Ikka seesama SOS, lihtsalt päevad ja kuud on erinevad. Enese kaitseks võin öelda nii palju, et ma tõesti ei tundnud, et tahaks kirjutada. Ma tundsin sellest puudust, aga samas kõik oli kuidagi vale. 

Sõda Ukrainas, koledad uudised... elu ja tuleviku planeerimine paistis mõttetu tegevusena ja lausa kohatu. Täna ka, niipea, kui võtan uudised lahti ja kaon sellesse jäneseurgu, tundub jälle maailma lõpp üsna lähedal olevat. Püüan olla uudistega mõõdukalt kursis, aga iga päev ei suuda. Iseenda vaimse tervise pärast. Siinkohal ongi sobiv olla tänulik oma kolleegide toetuse ja soojade sõnade eest, kes minu mental breikdauni pealt nägid (jah, ka mina olen lihast ja luust).

Aga nüüd ainult head uudised

Essana olgu öeldud, et Timmeri aastahoroskoop on nüüd minevik. Jap, La Tene aastahoroskoop Lõvidele on palju parem. Nagu ma ütlesin. Ainult head uudised - suur muutuste aasta, materiaalsetes teemades saadab mind õnn, riskid tasuvad ennast ära, igasugune investeering on kasulik ja töö kannab vilja! 

Timmer ainult halas, et ma töötan ennast surnuks ja olen selle üle veel õnnelik. Selles teises asjas polnud Timmeril kah õigus - ikka veel ootan seda äkkabielu, mida ta mulle lubas (palju õnne välismaalastele, kes üritavad aru saada, mis sõna see äkk on).

Teine hea uudis on see, et minu maal asuvat korterit küsiti üheks kuuks rendile ja suht kohe peale rendilepingu sõlmimist tehti korterile ostupakkumine. Notariaeg ja korteri üleandmine on kokku lepitud. Lisaks sellele olen nüüd ka korteriühistu juhatusest prii. Jeii!

4 tuba ja rõdu, ruumi kokku 78 ruutmeetrit. Kahju küll, aga ma ööbisin seal kahe aasta jooksul mingi 2-3 korda. Oli aeg lahti lasta


Kui nüüd veidi ajas tagasi minna (jaanuar-märts), siis selle aja sees õnnestus täiesti lambi koha pealt teha ühe korteri flip. Põhimõtteliselt ma ei pidanud tegema mitte midagi muud, kui leidma kaasinvestori, arutasime veits teemat, panin natuke raha sisse ja peale flippi sain lisaks sisse pandud summale veel jämedalt 2/3 raha juurde. Kätt hoidis ja suure töö tegi ära minu kompanjon (kellel kohaliku kinnisvarahai teenuseid on vaja, siis mul on soojad soovitused).

Järgmiseks juhtus nii, et ca nädala pärast oli kogu summa juba ühtedele kinnisvara-poistele intressiga välja laenatud ja nüüd igakuiselt jälle väike nuts jookseb. Lisaks sellele eelmisele väiksemale nutsule. Ilus.

Kõike eelnevat kokku võttes

Pole ju paha tulemus arvestades sellega, et täpselt viis aastat tagasi (02.06.2017 on aastapäev) alustasin kaks kätt taskus iseseisvat elu üürikorteris ja valisin toidupoes igaks juhuks 20 senti odavamaid makarone. Nagu Alliksaar ütles:

Ei ole paremaid, halvemaid aegu.
On ainult hetk, milles viibime praegu.

ja veel, et

Ei ole mõttetult elatud aegu.
Mõte ei pruugigi selguda praegu.

/Artur Alliksaar, "Aeg"/

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused