GSDWednesday ja strateegilised sammud


Kohutav, kui laisk ja mugav võib inimene olla. Üks hiireklikk võib olla sinu suurim takistus ja samas võib kogu maailma tarkus ja mugavus olla selle sama hiirekliki kaugusel. 

Vahepeal on olnud pikk eetrivaikus. Viimane postitus oli mais? Töö käib nagu laevaköögis ja kirjatööd lükkuvad teadmata kaugusele tulevikku. Nagu Rahakratt ütles - elada tuleb päriselt, mitte blogis. Aga. Kirjutamine ja tarkade inimestega rääkimine aitavad mul asju läbi mõelda. Olen õnnega koos, sest tarku inimesi on tulnud täiesti ootamatutest kohtadest, näiteks nurgast nagu vanarahvas teab vms.  Niisiis...

...eeldamine on kõikide sitakeeramiste - ja kordamine tarkuste ema, seega kordamine:

  • tuleb juhtida energiat
  • öelda julgemalt EI
  • jagada tegemata tööd väiksemateks juppideks
  • ära anna lubadusi 
Lubaduste andmisega olen alati kitsi olnud sest, kui midagi pekki läheb, tuleb kasvõi läbi seinte minna.

Väga oluline: teadmine üksi ei anna midagi, asjad tuleb praktikasse panna!!! Üks värisevate jalgadega tegu maksab rohkem, kui raamatutäis rakendamata tarkust.


Nagu avalöögist taibata võib, tööd jagub ja suvekuud on läinud nagu R-L-P. Kui kevadel tundus, et broneeringud käivad palgapäevade rütmis, siis suve saabudes polnud hool ja hoobil vahet. 
Välisturiste on eelmise aasta mai-augusti perioodiga võrreldes ikka väga väga palju vähem. Minu juurde on tänavu jõudnud praktiliselt ainult need külalised Soomest, kes on juba aastaid käinud. Enamus on püsikliendid ja siseturistid.
Laifhäkk: mõtle hoolega läbi, kes on sinu klient (mitu personat).


Uusi kliente tuleb peamiselt Googel otsingu kaudu: nad leiavad, kas salongi või mu ettevõtte FB konto

Öelda julgemalt EI

Hea näide: ma oleks pidanud ühel laupäeval 3 korda EI ütlema, aga kuidas, kui sulle öeldakse: "Sinu mootorratturid on siin!", siis olen mina ka platsis ja mul on alati hea meel neid näha. Või kui Esmeralda, kes kogu Eesti krossirajasõidud korraldab meie kohtumise järgi, kirjutab, et on Pärnusse tulemas - suur tänu villaste sokkide eest! Muide väga tähendusrikas kink - kui sulle kingitakse omakootud sokid, siis tea, et sulle on kingitud AEGA. Esmeraldast ma võiks jahuda rohkemgi - väga huvitava eluteega ja vägev Naine!

Pikk jutt lühidalt - EI ütlemises sakin täiega, tänu sellele töötan veidratel kellaaegadel (loe: kasvõi öösel), aga need inimesed on juba aastaid minuga olnud ja mul on hea meel neid uuesti näha.  Külmavärinad tulevad peale arusaamisest, kui suur asi on tänulikkus ja selle väljendamine!

GSDWednesday ja strateegilised sammud

Mis asi on GSDW? Get Shit Done ehk võta üks päev, kus sa paned kogu fookuse ühele asjale ja tegeledki konkreetselt sellega, milleks pole aega olnud või oled edasi lükanud, aga on oluline ära teha. Nagu näiteks: möödunud aastal panin endale eesmärgiks, et 2020 tegelen jaemüügi kasvatamisega... aga jätsin täpsustamata, kuidas ja milliste sammudega seda kavatsen saavutada. Tüüpiline unistamine.

Et siis nüüd on tagumine aeg tegeleda katusküsimustega ja teha endale selgeks, mis on need minu (või sinu) 10 sammu võõrast sõbraks. Väga hea oleks nt vastata küsimusele: 

kuidas erinen konkurentidest nii, et see on minu kliendile oluline? 

Häda on selles, et tahame aina rääkida iseendast (oma tootest), ikka mina mina mina. Tõsi on aga see, et mitte kedagi ei huvita mina ja see on täiesti normaalne. 
On tekkinud vajadus hea kalendri ja CRM (customer relationship management) tööriista järele. Olen visalt paberkalendrist kinni hoidnud ega suuda sellest ikka veel lahti lasta.  

Ja veel:
    Kogu inspiratsiooni
      Ole julge - suhtle inimestega ja küsi abi


         


      Kommentaarid

      Populaarsed postitused sellest blogist

      Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

      Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

      Stardipauk - minu vara ja kohustused