Kuidas hittida igas eluvaldkonnas, selles on küsimus?

Kirsti Timmer ütles, et Lõvid võtavad aasta alguses aja maha ja jutt jumala tõsi. Olen päris mitu päeva ärganud ilma äratuskellata. Isegi kududa, lugeda ja õppida olen jõudnud. Timmer on mu uus vaimne juht, tema ennustuse järgi tuleb Lõvidel 2021 suhtevaene, aga samas raharikas aasta. Võtan läbi lillede antud vihjeid kuulda ega võitle loodusjõudude vastu ja suunan tähelepanu viljakamasse valdkonda.

Plika lasteaias: "Kui emme telefonile ei vasta, siis ta on kas tööl või trennis." (Autor: AW stuff, awstuff.xyz)



Viljakusest ja tervisest rääkides. Ma ei ole nüüd päris kindel, kas see on jälle mingi vanusega kaasuv nähtus, aga paratamatult tulevad päevakorda erinevat sorti tõved. Nimelt vaatasin siin ükspäev, et mul on peopesad kangesti kollased. Muidugi kartsin, et tegemist võib olla miski ohtliku diagnoosiga ja googeldasin. Ei pidanud pettuma. Dr G ütles kohe, et mul võib vabalt maks läbi olla. Mingi neljast sümptomist kaks sobis: kollased pihud ja punnis kõht. Ja seda me teame juba eelmisest postitusest, et rase ma pole onje... Nii. Täna jälle mandakaid koorides kirusin ennast, et punane on vist uus blond - liiga palju mandariinide koorimist! Edaspidi söön pigem õuna.


2 triipu=rase, 1 triip=paks

Aga vitamiini peab sööma. Olen kaks aastat korralikult vitamiini võtnud ja kiidan oma immuunsüsteemi. Pole haige olnud ei tea, mis ajast. Sülitan nüüd kolm korda üle õla (loodan, et kaitseingel pihta ei saa). Viimati olin tõsiselt kõrge palavikuga nagu päris pikuli maas 2019 jaanuari alguses. Aga see oli ka vist pigem collaps. 

2018 augustis kukkusin auku... avastasin arvutist helifaili eelmisest elust, kus lähedane inimene tõmbas mind nii alla ja lõhkus sõnadega... ja mina lubasin ennast bullida. Vihkasin ennast.  Hoidsin tookord trennist ja trennikaaslastest küünte ja hammastega kinni. See oli minu ainus suhtlus väljaspool tööd. Aga ma tulin august välja. Küll ca 4-5 kuud hiljem, aga tulin. Ilmselt see haigus tookord oligi põhi ja pöördepunkt.


Huvitav, et nad alati selga stääbivad, samas väärt õppetunnid


Tulles tagasi tänapäeva


Tööd on kõvasti saanud teha. Alates mullu novembrist olen Timo Porvali ja Turunduslabori abil kogunud uusi tarkusi. Eesmärk on üllas - saada Turundusguruks! Hetkeülesanne on: hittida erinevatest kohtadest seda 10% käibe kasvu, millest ta räägib. Tegin harjutuse paberil läbi nagu Timo õpetas. Samas, kui kuulan neid loenguid, siis ikka tundub, et minu ettevõtte puhul "need asjad ei kehti", st ühemehefirma jaoks on olukord veidi teistmoodi (või kas on?).

Pean nuputama, kust kohast ja mismoodi saavutada kasv ilma, et ise peaks füüsiliselt tunde juurde panustama. Vat see on küsimus, millele tuleb vastata. Minu mini mastermind grupi ainus liige Maibritt küsis, kas tõesti ei saa midagi automatiseerida? Noh, ma ostsin koju uue robottolmuimeja, kas see läheb arvesse?

Esimesed 10% kasvu võiks tulla salongi veebilehe parendamisest ja teine kümme Facebooki turundusest. Koduleht ja sellega seonduv on nagu hiina keel, Facebook Ads samuti. Iga kord lõhun pead vastu seina.


Mina olengi see, kes programmiuuenduste peale närvi läheb... ja tehnika peale üldse.


Veel peaks tuleviku huvides tegelema küsimusega: millised on tavapärases mõistes ilusalongi ja ilumaailma uued trendid? Maailm on ühe aastaga päris palju ja väga kiiresti muutunud. Mina samuti - ma juba saan aru, et üksi on tore, aga mitmekesi jõuaks rohkem ja kaugemale. Seega, uue aasta märksõnadeks on partneri(te) ja mentori leidmine. Mitme inimese kogemuse ja teadmiste liitmine võiks olla tuleviku võtmesõna. Turunduslaboriga liitumine on põhimõtteliselt esimene samm selles suunas.


Uut äriideed otsimas

Ühesõnaga

Nii palju on vaja teha ja nii palju tahaks teha, et ma täiega kardan küsimust: "Millal sul on aega minuga kokku saada?". Vähemalt õnnestus jõulude ajal tütrega maha istuda, rääkida elust ja asjadest, isegi spaasse jõudsime. See oligi minu jõulukingitus: spaa ja shushi. Lugesin kuskilt, et vanematele lastele võiks kingituseks olla ühised vahvad kogemused. No shit, Sherlock. Just alles plika ütles, et talle üldse ei meeldinud, kui talle kunagi valida andsin, kas tahab sünnipäevaks kingitust või pidu. Ta valis tookord peo ja ütles, et tagantjärele on ta selle eest tänulik.

See ringi rapsimine annab energiat ja omajagu võtab ka, aga õhtu lõpuks loeb ikkagi see, mis mu süda sees ütleb. On aeg teha uusi plaane. Püüan uuel aastal elu rohkem tasakaalu ajada. Kui hästi see õnnestub ei tea, sest mul on päris suur kontrollivajadus. Nagu vanaema ikka ütles: "Kui ise ei tee, on kõik tegemata!" 

Suures plaanis tahan elada nii, et oleks lugusid rääkida, sest elus peab asju olema ja kõige kurvemad sõnad on: oleks võinud (S.R.Covey). Me kipume olema ise endale kõige suuremad pidurid ja mina pole selles mõttes mingi erand. Püüan edaspidi olla vähem kusik.

Mis on Sinu küsimus, millele Sa kardad vastata?


Kokkuvõtvalt, et oleks silme ees:

1. Salongi koduleht ja FB Ads (kuidas mõõdan?)
2. Millised on ilusalongi ja ilumaailma uued trendid?
3. Kas on mingi järjepidev tegevus, mis võtab aega ja mida saab automatiseerida (raamatupidamisega seotud tegevused nt)?




Kui miski pakkus huvi:

Turunduslabor

S.R.Covey https://www.rahvaraamat.ee/p/8-harjumus/28655/et?isbn=9789985579770

Kogemused on lastele paremad kingitused

https://pilgrim.ee/emotsionaalne-ja-vaimne-vagivald.html#.YA1AMXYzbIU

Kommentaarid

  1. Kuule, mul pole ju veebruarist alates midagi tarka teha ja kui su koduleht on mingil mõstlikul platvormil, siis saan ka urgitsemisega aidata :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anna♡ aitäh, jätan meelde, kuigi kahtlustan, et teil saab varsti olema seal paras segasummasuvila :)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused