Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel


Selliseid kollaaže võiks laksida päris mitu tükki, valik oli päris keeruline #looomakollaaž

Parimad seiklused algavad sõnadega - ma polnud seda varem mitte kunagi teinud. Kuigi korona-time õpetas veidi tempot maha võtma, siis suvel põletan ikka aega põletavate sündmuste kastis ja suvekuud mööduvad nagu reede-laupäev-pühapäev.

Seni, kui minus mingeid varjatud andeid pole avaldunud, millega saaks võib olla vähema vaevaga, panen kõvasti töötunde eesmärkide saavutamisse. Mida aeg edasi, seda enam tundub, et ka elu möödub nagu R-L-P.

Sünnipäeva lähenedes tunnen viimasel ajal ängi, sünnipäevaängi. Kas see on nüüd kõik?! Õnneks on välja mõeldud elukestev õpe, palju erinevaid väljakutseid ja siis on veel olemas Aju ja Fantaasia - siit kannatab juba päris korraliku kokteili kokku segada. Kokteili teeb eriti lahedaks see, et möödaminnes võidakse sulle klaasi visata nii mõnigi kirss, käbi, tomat või sidrun.  Nüüd, kui kogemust juba natuke on, julgen öelda, et elus on asju ja lastele tahan öelda, et mis ka ei juhtuks, saa üle! Kõlab südametult, aga nii on.

Tütar ütles kunagi, et kõik ei ole nii tugevad, kui sina. Aga see pole nii. Ma olen elu jooksul nutnud päris mitu jõge hirmust, valust, armastusest ja ma olen iga kord võitnud. See ei paista alati kohe võiduna välja, aga Aeg on imeline asi. Kõige jubedam on minu jaoks olnud oma kogemuse jagamine, eriti hirmus on veel see, mida teised sellest arvavad... ja otsustasin, et vähemalt mu tütred peavad teadma, et nende ema on täiesti tavaline lihast ja luust naine.

Iga asja jaoks on ükskord esimene kord. Olla noor, ema, ettevõtja, vanaema, isa, tantsija, võitleja, armastaja... olla üksi. Nimekiri on lõputu ja igaüks võib jätkata enda oma ise. See ei peagi kohe hästi välja kukkuma, oskusi lihvid töö käigus ja on asju, mida ei saagi selgeks ja see on okei. Aga ma olen uudishimulik. Tasub olla. Sinul ka!

Parimad seiklused algavad sõnadega - ma polnud seda varem mitte kunagi teinud. Ma pole kunagi varem olnud 44. Lahe!

Aga nüüd rahast ka veidi ehk võtame juuli kuu kokku

Vahepeal on olnud palju muud juttu ja kokkuvõtteid pole jõudnud teha. See viga saab nüüd parandatud. Igatahes, saame tuttavaks: minu keskmine nimi on oolmaidi! vähemasti tunne on küll praegu selline. 

Millega ma siis hakkama olen saanud:
  1. FFF laenude jääk 2000€ - makstud (5% intressi on veel, aga see on kukesupp)
  2. Tuusik 893€ - makstud, kas reisile saab ei tea, aga puhata on kindlasti plaanis
  3. Iga nädal ostan kahekaupa LHV ja/või Kaubamaja aktsiaid ja lisan Kasvukontole 25€+korra kuus      30€ lisaks otsekorraldusega. Mõlema konto muutus kokku näitab 3.43%. On see hea või mitte, aga      midagi ikka. Isegi dividendi maksti 2,65€. Seda oli küll tore vaadata, eriti kuna selle tarvis                  polnud vaja lillegi liigutada.
  4. Arvestasin esimese seitsme kuu käibe kokku ja võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on kasv 10,95%. Tean-tean, et käive pole see kõige olulisem number, kasumit tuleb vaadata, aga ma olen        päris palju investeerinud jaetoodetesse. Igatahes leiab minu Babori riiulist juba ka kõige nõudlikum klient endale midagi meelepärast kaasa ja selle üle mul on eriti hea meel. 
  5. Kasvuhoiusele olen jõudnud koguda ühe kuu toimetulekuraha.
Ühesõnaga, tööd olen teinud päris korralikult ja otse loomulikult ei oleks mul siin mitte midagi hõisata, kui mul poleks neid inimesi, kes usuvad, et minust on kasu ja teen nende päeva paremaks. Sügav kummardus ja suur tänu usalduse eest!

Ma saan kõigega hakkama... ainult ülemise riiulini ei ulata.
Foto: Siim Kinnas
Mina:
Sellelt suvelt soovin veel ainult seda, et saaks käsikäes Pärnu biicil promeneerida!
Mittekeegi:
Ookei, räägi mitme sarvega juunikorni sa tahad😈

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused