Persoonibränding aitab paremini sihti seada
Kuna ma olen ettevõtte ainus töötaja, siis 90% ajast teen lihtsalt tööd ehk
tegelen klientidega. Pika plaani ja turundamise jaoks, mida on vaja nö targalt
töötamiseks, ei jagunud aega. Viirus andis mulle selle võimaluse, siis
otsustasingi, et kui tahan midagi muuta, pean tegema midagi sellist, mida varem
pole teinud.
Olen osalenud erinevatel tasuta kursustel ja nähes Persoonibrändingu
veebikursuse reklaami, otsustasin seekord teha rahalise investeeringu. Mul on
selle otsuse üle väga hea meel. Teadsin küll umbes, mida mul on vaja teha, aga
selle kursuse praktilised ülesanded esitasid selliseid küsimusi, mida ma poleks
ise osanud küsida.
Avastasin iseennast hoopis teisest küljest, uurisin oma ettevõtet sügavuti
ja tegelesin teenuste iseloomuga (kui nii võib öelda). See, et ma pidin välja
kirjutama ilmselged asjad, mida ma juba teadsin, kuid ei teadvustanud
erinevatel põhjustel – see andis mulle tohutu enesekindluse, et ma olen õiges
kohas ja teen õiget asja.
Suureks abiks oli personaalne tagasiside ja vastutuspartner. Väike master mind tagasisidestaja oli mul juba varem ka olemas, aga tänu veebikursusele ma oskan
seda nüüd paremini ära kasutada ja ise ka olla parem vastutuspartner. Ma nägin
reaalselt, kui suur erinevus on üksi omaette pusimisel ja sellel, kui keegi
sulle oskab õigeid küsimusi esitada ja osutab kohtadele, mida võiks paremini
teha või ka lihtsalt kiita ja tagant tõugata: „Põrgu värk, sul on väga head
mõtted ja ideed – tee ära!“
Minu jaoks said paljud asjad palju selgemaks mitte ainult tööelus vaid ka
eraelus. Lisaks kõigele eelnevale sai praktilistest kodutöödest kokku päris korralik
ja minu jaoks väga väärtuslik dokument, millega on oluliselt lihtsam nüüd edasi
minna, sest mul on hetke olukord veebikursuse abil kaardistatud.
Ütleme, et kui nüüd jätta välja see fäänsi termin persoonibränding, mis justkui välistab tavalise inimese (mulle üldse ei meeldi öelda "tavaline inimene"), siis tegelikult see nii ei ole. Kui muidu räägitakse maskidest ja rollidest, mis meil on igapäevaelus suheldes teiste inimestega, siis ma ütleksin, et maske läheb vaja neil, kes mängivad.
Mul õnnestus vahepeal kuulata Business Freedom Team live seminare, kus Eric Edmeades https://businessfreedom.com/summit2020, ütles väga hästi: sa võid ühe päevaga kaotada kõik, aga sinu Nimi, Sõna ja Network on need, mida ei saa sinult keegi võtta. Need kolm on sinu tõeline varandus ja kapital! ja sellega ma nõustun 100%
Ehk, et kui me keerame selle mõtte teistpidi: kui sa arvad, et sul pole mitte midagi, siis sul oled sina, sinu nimi ja network (kontaktid). Need on need, mida tuleb hoida ja millega tuleb tööd teha. See ongi minu jaoks persoonibrändingu sisu.
Klienditeenindajast hakkab saama ettevõtja!
Ütleme, et kui nüüd jätta välja see fäänsi termin persoonibränding, mis justkui välistab tavalise inimese (mulle üldse ei meeldi öelda "tavaline inimene"), siis tegelikult see nii ei ole. Kui muidu räägitakse maskidest ja rollidest, mis meil on igapäevaelus suheldes teiste inimestega, siis ma ütleksin, et maske läheb vaja neil, kes mängivad.
Mul õnnestus vahepeal kuulata Business Freedom Team live seminare, kus Eric Edmeades https://businessfreedom.com/summit2020, ütles väga hästi: sa võid ühe päevaga kaotada kõik, aga sinu Nimi, Sõna ja Network on need, mida ei saa sinult keegi võtta. Need kolm on sinu tõeline varandus ja kapital! ja sellega ma nõustun 100%
Ehk, et kui me keerame selle mõtte teistpidi: kui sa arvad, et sul pole mitte midagi, siis sul oled sina, sinu nimi ja network (kontaktid). Need on need, mida tuleb hoida ja millega tuleb tööd teha. See ongi minu jaoks persoonibrändingu sisu.
Your smile is your logo, your personality is your business card, how you leave others feeling after having experience with you becomes your trademark.
Kommentaarid
Postita kommentaar