Nädal minu elust enne, kui minust saab juubilar - 40!!!

ESMASPÄEV. Juubelinädal algas. Mõtlesin, et paneks õige kirja nädala tegemised.
Kell 6.15 äratus. Pesu masinasse, külmutatud köögiviljad keema, singi-munaomlett pannile. Kui omlett söödud, pesu õues kuivamas ja toidukarbid tööle kaasa pakitud siis 8.10 väntan rattaga salongi tööle. Kell 9 tuleb esimene klient. Kolm tselluliidi wrappi koos näohoolitsusega, kaks näohoolitsust, kaks massaazi, sekka mõned kulmude ja ripsmete värvimised ja olengi kodus tagasi nii umbes kell 20.30. Viiendal korrusel elavale sõbrale kott kartuleid ka kohale toimetatud. Jumal tänatud, et naaber kolmandale vastu tuli - mul oli hing juba paelaga kaelas. Trennist on täna puhkepäev. Nüüd magama ära. Päris väsitav päev oli

TEISIPÄEV. Täna magasin seffilt ja tõusin alles 7.26. Hommikusöök lipsu taga kohvitan aias. Kohvi joon kuuma tšiki kruusist - no ütle mis elul on viga :) 
Teised alles magavad aga noh keegi meist pole ju täiuslik 😂😂😂
Täna oli töökas päev ja ma olen rahul. Peale kanalisatsiooni panemist jäänud seasongermaale said kõnniteeplaadid tagasi pandud. Suur töö on veel teha aga algus seegi. Jõudsin veits päikest ka võtta ja kella 19 paiku läksin jooksma. Mellu tuli rattaga saatma - muidu on teda raske toast välja saada :) Kella 22 paiku häirisin naabrite öörahu ja niitsin aias muru. Pool jõudsin ära teha siis läks juba liiga pimedaks. Kurat ma hakkan muru talvel niitma - suvel muudki teha! 😂😂😂

Homseks oleks vaja köögiviljad valmis keeta aga ma arvan, et tõusen varem ja siis valmistan endale toidupakid tööle kaasa. Homme taaskord megapikk tööpäev ja lõpetan umbes 20-21 õhtul.
 
Joon hommikuti kohvi Kuuma Tšiki Kruusist ja ütle, mis elul on viga! :)
KOMAPÄEV. Jällegi tööpäev 9-20, kolm inimest jäi tulemata aga lõppkokkuvõttes jällegi hea päev :) ja tööst rohkem ei räägi.
Plaan oli neljapäeval tähistada oma sünnipäeva minu jaoks mega pika jooksuga 35-40km (tunde järgi). Laura õhtul juba rammis Messengeri sisse - räägi nüüd plaanist! Nii ma põrutasingi rattaga plaanitavat rada läbi sõitma peale tööd nii umbes kella 21 paiku. No oleks ma siis taibanud ka mõne lambi kaasa võtta! Raeküla terviseraja 10km oli ikka väga käsikaudu sõitmine. Siltide juures aeglustasin sõitu ja teritasin pilku, et mitte metsas ära eksida ja ausõna ma nägin kuidas pimedas mingi inimese kuju varjus puu taha :D :D No süda oli saapa sääres täiega. Igaks juhuks, äkki karu tuleb või midagi!
Aga jõudsin õnnelikult koju. Raja pikkuseks näitas 35km ja see sobis.
 
NELJAPÄEV. Hommik algas sellega, et käisin pediküüris ja lasin oma sinise varbaküüne punaseks lakkida st nüüd on kõik 10 ühte karva. Poest sebisin torti ja muud head kraami, mida jooksu ajal ja peale jooksu süüa ja kell 17 oli maja eest start. Ootasin küll kas keegi tuleb minuga kaasa aga ei tulnud kedagi. No mis seal ikka, ma saan endaga päris hästi läbi! Laurale ütlesin, et olen tema juures kella 18 paiku aga no selge, et nii kiiresti ma ikkagi ei jookse veel. Umbes 1,5 tundi hiljem võtsin Laura peale ja panime Raeküla poole minema. Jooksu ajal arutasime naiste asju ja parandasime maailma, nagu ikka.
Hea kerge oli joosta, mulle meeldis. Joogipudelit on hirmus tüütu vöö peal kaasas kanda, lisaraskus ja kippus hõõruma. Nende vöökottide sättimine võttis palju aega ja energiat rajal :) Lõpp oli muidugi väsitav aga ikkagi ma jäin mega rahule. Distantsi pikkuseks tuli 34,3km ja aeg 3.15
Pean harjutama pikki distantse ja tempo hoidmist. Sügisel ikkagi SEB 42 kirjas ja oleks kena kui alla viie tunni seekord maratoni jooksen.
 
REEDE. Jällegi tööpäev. Seekord 9-21ni. Koju jõudsin suht väsinult ja millega sa ennast ikka turgutad kui sööd natuke jäätist, eilset torti, krõpsu ja kõik loputad kohviga alla :) Väga tervislik...
 
LAUPÄEV. Omlett on söödud, joon kohvi ja kirjutan siin blogi. Sain neljapäeval perepildid kätte. Tegin endale sünnipäevakingi: fotosessioon perega. Abiks oli Marjaana Vaher Pai Stuudiost, meigi tegi Katrin Bagortšikova ja ma olen jällegi rahul. Ilusad pildid...
 
Tänase päeva plaan on: käia kiirelt jõusaalis, seejärel poodi võileivatordi kraam kokku osta ja valmis meisterdada ja siis õhtul on Valgeranna Festival. Homme tulevad jälle sõbrad külla. Erilist plaani pole teinud. Iseenese laiskusest loodan, et hea pidu organiseerib ennast ise :)
 
Hommiku kohvi kõrvale surfasin muidugi Facebookis ja sõber Kersti jagas Lõvide kohta lugemist: http://latene.ee/index.php?route=module%2Fkbm%2Farticle&kbm_article_id=234
Lugesin ja tundsin nagu oleks minu Elu Lugu kirja pandud :) Ma kohe tsiteeriks mõnda kohta. "Päike annab Lõvile kiirelt oskuse välja tulla negatiivsusest ja depressiivsest mõttemaailmast" - mul on tänini meeles, kuidas ma ennast Pärnu rannas kuumal liival välja sirutasin ja tundsin, et minuga saab kõik korda. Ma vist isegi kihistasin naerda omaette...
Teine koht, mis mulle meeldis oli: "Kui sa oled Lõvi väljavalitu ja oled Lõvi hõlma all, siis sa oled kaitstud. /.../Ühel hetkel, kus sa oled usalduse kaotanud, seda usaldust ei tule enam mitte kunagi tagasi. Sa kas oled Lõvi jaoks "keegi" või sa ei ole enam Lõvi jaoks mitte kunagi enam "keegi". Lõvide jaoks on väga tähtsad lojaalsus, ausus ustavus.
Ma olen õppinud, et ära kunagi ütle iial aga kindel on see, et kui miski on minu jaoks tühine ja tähtsusetu, siis ei maksa sellele oma energiat raisata. Kättemaks ja vihkamine ON raiskamine! Ma olen liiga laisk, et sellise jamaga ennast tülitada. Selleks on KARMA :)
 
Olge musid ja kallid!
 
Foto: Pai Stuudio
Meik: Katrin Bagortšikova
11.07.2016

 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused