Veel üks selfiähvardus :)

Õnneks või kahjuks tundub, et kaal on 3-4 nädalat püsinud suhteliselt sama. Lootsin küll, et tänaseks tuleb ehk juba 56 ette aga tutkit brat! Samas pole hetkel veel põhjust muretseda - peegelpilt mulle meeldib ja kui õige rakursi alt vaadata siis on jalad ka timm :D uutesse teksadesse on samuti ruumi juurde tulnud, no kui nad just välja pole veninud.

Seda pean küll tunnistama, et kui seni ma ei patustanud nädala sees siis viimased kaks nädalat olen endale aegajalt siiski midagi lubanud. Eelmisel teisipäeval ma lihtsalt pidin krõpsu närima :(   Viimaste nädalate vaimne ja füüsiline pinge ilmselt annab ikkagi tunda. Tööl on kiire, äri tahab ajamist ja eraelu elamist ja katsu sinna vahele veel ära mahutada trenn, lõputöö kirjutamine...puhkus.

Aga siiski, olen endiselt tulemustele orienteeritud ja motiveeritud ja võib-olla ehk natuke lonti vajunud (loodan, et ei paista teistele veel välja). Kui tundub, et asi hakkab üle pea kasvama küllap ma pöördun kuhu vaja ja tundub, et "minu inimesed" on ikka ühed ägedad tüübid - teevad kingitusi, kiidavad, teevad minuga koos trenni - et ikka mott püsiks :) Sügav kummardus!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tsiteerides klassikuid - mõned tahavad kõike, AGA nad ei kõnni katustel

Kolisin mehest lahku, mis nüüd saab? Ma olen ju nii vana?!

Stardipauk - minu vara ja kohustused